Společnost


VESPA TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42841Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2020, před 5 lety

Bedřich Tománek

Znění stížnosti

Loni 1.8 jsem si u této společnosti přes internet koupil krycí plachtu 5x8 metrů,120 gramů,určenou na zakrývání nmoha materiálů a bazénů-proto jsem si ji koupil.Dle popisu je nepromokavá ,mrazuvzdorná vhodná na použití na zahradě a zemědělství.Já jí přez zimou ní zadělal bazén,přes zimu ležela na bazénu,koncem dubna jsem ji sundával a při posunování po hladině plachta se roztrhla a udělala se v ni díra asi 1 mert.Napsal jsem na firmu že plachta která ležela půl ruku na bazenu se roztrhla že ji chci reklamovat jako nekvalitní výrobek .Odepsali mi že ji mám zaslat na jejich adresu že mi při uznání reklamace proplatí i poštovné.Reklamaci neuznali že plachta je úměrně opotřebovaná,přesto že byla použitá půl roku, a že se na to nevztahuje dvouletá ráruka.Plachtu mi poslali zpět a že jejich stanovisko je neměné reklamace neuznávají.Přesně napsali(Posouzením bylo zjištěno, že stav plachty odpovídá běžnému opotřebení, způsobenému jejím užíváním a nejedná se tedy o vadu.)Nevím na co je tedy dva roky záruka když ji určité firmy asi nedodržují.Dokáže te mi poradit nebo pomoct.


Produkt

Krycí plachta 5x8 mtrů,s gramáží 120gramů,nepromokavá a mrazuvsdorná,Plachta je vhodná pro použití na zahradě ,zemědělství a stavebnictví,Jed ideální na zakrývání dřeva ,bazénů a stavebního materiálu a poškozených střech.Všude kde potřebujete ochránit před nepříznivými povětrnostními vlivy,nebo prudkým sluncem,oceníte plachtu z kvalitního a odolného materiálu s UV filtrem.Krycí placgta má dvojté okraje,zesílené polypropylénovou šňůrou.Po obvodu jsouumístněna aluminiová oka o průměru 12mm.Pro bezpečné uchycení jsou oka rozmístněna po celém obvoduve vzdálenosti 120až 150 cm,Rozměr plachty je s tolerancí +-5 %.


Požadované řešení

Chtěl bych uznat reklamaci ničím jsem plach nerozřezal plachta praskla jak jsem ji posunoval po bazénu.Že plachta vydrží jen půl roku by mne nenapadlo ani ve snu.Chtěl bych vrátit peníze a koupit si ji někde jinde a hlavně plachtu která vydrží déle než půl roku,stála s poštovným 702 kč plus poštovné jak jem jim plachtu zasílal na reklamaci 130 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2020 08:15, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2020 10:02, před 5 lety

Zakrývací plachtu jsme řádně posoudili a plachta vykazovala známky opotřebení. Jedná se o opotřebení běžné, nezpůsobené vadou výrobku. Z tohoto důvodu jsme nuceni trvat na svém stanovisku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 12:59, před 5 lety

Vzhledem k vyjádření společnosti a k tomu, že je služba založena na principu dobrovolnosti, stížnost přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o její uzavření. Pokud by chtěl spotřebitel věc řešit dále, je to možné dle postupu naznačeného výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 12:24, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:33, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.