Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po několika urgencích a stížnosti na Energetický úřad se nám podařilo dosáhnout toho, že byl zaslán ze strany Stabil Energy daňový doklad za odběr el. energie, ve kterém jsou započítány zaplacené zálohy za období:
- 15.5.-15.12.2017
- 15.1.-15.12.2018 - MIMO ZALOHY ZE DNE 15.7.2018!!!!
- 15.1.-14.6.2019 - MIMO ZALOHU ZE DNE 15.7.2019!!!!
Tento přeplatek nebyl dosud uhrazen, byť byl datum splatnosti 1.5.2020.
Tato skutečnost (tedy chybné vyúčtování a neuhrazení faktury) byla u společnosti Stabil Energy s.r.o. urgována, stejně tak i prostřednictvím společnosti Zelená elektřina,s.r.o.
Dodávka elektřiny
Oprava vyúčtování (zahrnutí příslušných zaplacených záloh) a úhrada celkového přeplatku.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.