Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#42846Neuhrazení přeplatku, chybné vyúčtování záloh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2020, před 5 lety

Oldřich Hrádek

Znění stížnosti

Po několika urgencích a stížnosti na Energetický úřad se nám podařilo dosáhnout toho, že byl zaslán ze strany Stabil Energy daňový doklad za odběr el. energie, ve kterém jsou započítány zaplacené zálohy za období:

- 15.5.-15.12.2017
- 15.1.-15.12.2018 - MIMO ZALOHY ZE DNE 15.7.2018!!!!
- 15.1.-14.6.2019 - MIMO ZALOHU ZE DNE 15.7.2019!!!!

Tento přeplatek nebyl dosud uhrazen, byť byl datum splatnosti 1.5.2020.

Tato skutečnost (tedy chybné vyúčtování a neuhrazení faktury) byla u společnosti Stabil Energy s.r.o. urgována, stejně tak i prostřednictvím společnosti Zelená elektřina,s.r.o.


Produkt

Dodávka elektřiny


Požadované řešení

Oprava vyúčtování (zahrnutí příslušných zaplacených záloh) a úhrada celkového přeplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2020 12:01, před 5 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.