Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem zboží na svetomatu, mělo se jednat o “omyvatelnou roušku” byla jsem rozcilena co mi dorazilo za zboží po te dlouhé čekací době. Ihned jsem je kontaktovala... 29.4.zaclo reklamacni řízení. Hned na začátku mě překvapilo ze uznali možnost ze se třeba neozvou ať se za 30 dni připomenu. Už jsem se připomínala 3x a žádná odpověď. V tuhle chvíli už požadují jen z principu vracení peněz. Pro nedodržení 30ti denní lhůty na vyřízení reklamace. E-shop absolutně nekomunikuje... ani na stránkách není telefon abych se mohla připomenout i jiným způsobem než po několikáté e-mailem.
Nekvalitní materiál, třepí se a chybí v reálu detaily co jsou na fotkách v e-shopu “omyvatelna rouska” černá barva... číslo nevím bohužel již žádné rousky nemají v nabidce
Chci vrátit peníze. Nedodrželi 30 dní lhůtu a ani nedali vedet ze by to trvalo déle.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Vzor odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.