Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den jako ostatní stěžovatelé, kteří popisují proglem s content for mobile a SMS zprávou o zaplacení a předplatném přes internet jsem i ja dostal takovou SMS.
SMS byla ale odeslána od poskytovatele mých mob složeb s odkazem na stránku https://moje.o2platba.cz. Začal jsem pátrat na těchto stránkách a s udivem jsenm zjistil, že O2 má na svých stránkách pro moje služby nadefinované poskytovatele Gamemine, Content for Mobile a jsou aktivní. Okamžitě jsem je blokoval.
Po příchodu na prodejnu jsem věc reklamoval. Operátor mi sdělil, že tajkových stížností evidují již více. Ale o věci více nevěděl nebo dělal jako že neví.
Podstatné je pro vsšchna ta podání, že služby jsou na zabezpečených stránkách společnosti O2! Takže to není jen aktivita nějaké společnosti na Kypru. Jak by se pak mohla tato společnost dostat do stránek zákazníků O2?
Podávám tím stížnost na společnost O2. Jsem schopen doložit scany internetových obrazovek.
Ps. v tuto chvíli při psaní stížnosti jsou momentálně stránky moje.o2platby.cz nedostupné. vracejí error
mohu doložit scany stránek O2 kde tyto pochbne služby jsou uvedeny
Podávám tím stížnost na společnost O2. Jsem schopen doložit scany internetových obrazovek.
Ps. v tuto chvíli při psaní stížnosti jsou momentálně stránky moje.o2platby.cz nedostupné. vracejí error.
Pokud mi bude stržena částka (99,-) za něco co jsem si vědomě neobjednal (nemám potvrzení smlouvy, jen oznámení) budu požadovat zpět.
|
Tweet |
Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že by společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den pane Sedmíku,
děkuji za Váš podnět. Vaše reklamace z data 6.6.2020 byla již specialisty z oddělení reklamací a stížností vyřešena, detailní informace k vyřízení Vám byly sděleny v rámci telefonického rozhovoru dne 16. 6. 2020.
Tímto považuji danou situaci za uzavřenou a věřím, že budete naše služby nadále využívat k plné spokojenosti.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Ano bylo to vyrizeno. Ale jak vidite neni ve vyjadreni zadna zminka o tom, ze jde o nejake nekale praktiky. To vyrizeni neni verejne , co pak ostatni lide, kteri jsou na tom mnohem hure protoze treba musi zaplatit vyssi castky protoze si toho nevsimli a o2 to nebude chtit stornovat jako u mne
Dobrý den pane Sedmíku,
spolu bohužel nemůžeme řešit vyúčtování jiných zákazníků. Každý zákazník má právo podat reklamaci, pokud s vystavenou fakturou nesouhlasí. Jeho podnět následně prověří specialisté a o výsledku budou majitele informovat.
Více informací o platebních transakcích a podmínkách najdete na této stránce - https://1url.cz/xzakw.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Nemínín již tímto způsobem komunikovat a ztrácet čas. Prohledl jsem si stránku kterou doporučujete., ale nemám zájem se prohrabávat všemi zákoutími vašich stránek. V mých službách a ani v podmínkách co jsem podepsal nic takového není. Co pro mne z toho plyne? Jen si dávat pozor, Přechod k jinému operátorovy nemá význam. Znám to.
Dobrý den pane Sedmíku,
rozsah využívaných a zpoplatněných služeb záleží na rozhodnutí a volbě zákazníka.
V případě, že by Vás ještě něco zajímalo nebo bych pro Vaši spokojenost mohl něco udělat, jsem Vám k dispozici.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.