Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koncem dubna jsem si založil mKonto účet. Přes počáteční problémy při zakládní účtu jsem se rozhodl dát bance šanci. Bohužel, banka mi dosud nebyla schopná zaslat platební kartu a to ani na druhý pokus a účet díky tomu nemohu plně využívat tj. nemůžu s ním platit u obchodníka.
Banka je naprosto neochotná řešit spor. S reklamačním oddělením není možné mluvit a vše se řeší přes operátory strašně složitě. Chtěl jsem, aby mi potřetí byla karta zaslána na pobočku, kde jsem ochoten obětovat čas i finance za PHM - abych si kartu osobně vyzvedl. S tím mi banka nevyhověla.
Korunu tomu nasadila má reakce na vyjádření k reklamaci, kde jsem uvedl jak do emailu, tak i operátorovi, že si nepřeji, aby se na reklamaci podílel specialista p. M. K.. O týden později mi došel email, kde bylo uvedeno, že vyjádření nejsou subjektivním názorem pana M.K. - email podepsán M. K.
Bance jsem zaslal výzvu ve formátu PDF, kde požaduji aby mi napotřetí zaslali kartu do 10 dnů od doručení emailu a vzhledem k arogantnímu jednání některých zaměstnanců a faktu, že 40 dní od založení účtu nemám kartu a nemůžu s tímto účtem platit, což mi přivodilo problémy, také požaduji finanční kompenzaci. Banka dosud na můj email nereagovala.
mKonto
Požaduji aby mi v požadovaném termínu došla platební karta a též do stejného termínu mi byla vyplacena finanční kompenzace za vzniklé škody.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.