Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42858Řešení reklamace a nedodání karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2020, před 5 lety

Dominik Nikola Cuc

Znění stížnosti

Koncem dubna jsem si založil mKonto účet. Přes počáteční problémy při zakládní účtu jsem se rozhodl dát bance šanci. Bohužel, banka mi dosud nebyla schopná zaslat platební kartu a to ani na druhý pokus a účet díky tomu nemohu plně využívat tj. nemůžu s ním platit u obchodníka.

Banka je naprosto neochotná řešit spor. S reklamačním oddělením není možné mluvit a vše se řeší přes operátory strašně složitě. Chtěl jsem, aby mi potřetí byla karta zaslána na pobočku, kde jsem ochoten obětovat čas i finance za PHM - abych si kartu osobně vyzvedl. S tím mi banka nevyhověla.

Korunu tomu nasadila má reakce na vyjádření k reklamaci, kde jsem uvedl jak do emailu, tak i operátorovi, že si nepřeji, aby se na reklamaci podílel specialista p. M. K.. O týden později mi došel email, kde bylo uvedeno, že vyjádření nejsou subjektivním názorem pana M.K. - email podepsán M. K.

Bance jsem zaslal výzvu ve formátu PDF, kde požaduji aby mi napotřetí zaslali kartu do 10 dnů od doručení emailu a vzhledem k arogantnímu jednání některých zaměstnanců a faktu, že 40 dní od založení účtu nemám kartu a nemůžu s tímto účtem platit, což mi přivodilo problémy, také požaduji finanční kompenzaci. Banka dosud na můj email nereagovala.


Produkt

mKonto


Požadované řešení

Požaduji aby mi v požadovaném termínu došla platební karta a též do stejného termínu mi byla vyplacena finanční kompenzace za vzniklé škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2020 09:13, před 5 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 15:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.