Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#42868Svetomat.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2020, před 5 lety

Milan Kapusta

Znění stížnosti

Dne 23.1.20 Jsem si objednal a zaplatil zboží učiný rovnač zad.

Dne 5.3.20 jsem odeslal email: Dobrý den
Stale čekam na nedoručenou zásilku č. 130742

Odpověď: Garantujeme odeslání balíku do 24h od přijetí platby.
Doba odeslání ale není doba doručení.
Dobu dodání vždy přesně uvádíme pod produktem v popisku. Tuto dobu jsme uvedli i v obchodních podmínkách před dokončením vaší objednávky. Naše zboží je z celého světa. Máme dodavatele a výrobny v mnoha zemích a proto se i doba dodání u jednotlivých produktů liší. Nikdy to neumíme přesně určit, uvádíme však rozmezí 5 - 40 PRACOVNÍCH DNÍ.
Uvědomujeme si, že doba dodání může být zdlouhavá. Je ale kompenzována dopravou zdarma, nízkými cenami a dárkem k objednávce.
Trackingové informace má dodavatel, který vám zboží odeslal přímo na vaší adresu - aby se balíček zbytečně nezdržoval. Díky tomu přijde balíček o něco rychleji, nemůžeme vám ale sdělit sledovací číslo.

Zboží vám doručí Česká pošta - podle svých zásad. Pokud vás nezastihne doma, balíček uloží na místní pobočce.
Je-li objednáno více produktů - balíčky chodí většinou zvlášť.
Děkujeme za pochopení.

Dne 10.4.20 Jsem poslal nový email:

Dobrý den
Dnes je to prez 60 prac dni a nemam svou obednavku

Dne 16.4.20 odpoved:

Dobrý den, velice nám mrzí skutečnost, že vám zboží nedorazilo. Ihned vám odešleme nové na naše náklady, jen nám potvrdte adresu. S pozdravem Petra Černá.

Dne 26.4.20 Jsem poslal email:

Stále jsem neobdržel zásilku Účinný rovnač zad

Po nekonečném čekání bych chtěl odstoupit od této zásilky a požádat o vrácení peněz na můj bank. účet

Děkuji


Produkt

č. 130742


Požadované řešení

Vratit penize na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 12:00, před 5 lety

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 23:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.