Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 18.1.14 jsem zakoupila u mall.cz kočárek značky Papiwi Sky. Po pár dnech užívání se na něm zpřetrhaly všechny gumičky přichycující stříšku a víko korby, dále začala přeskakovat rukojeť v kloubu a hluboká korbička se nakláněla způsobem, že miminko bylo neustále hlavičkou dolů. V srpnu se u kočárku ulomila rukojeť a já 25.8.14 zboží reklamovala se všemi vadami u prodejce a žádala jedině vrácení peněz. Již 1.9.14 byla reklamace vyřízena s odpovědí – „reklamace neuznána“ a popisem – „nevhodným způsobem užívání došlo k mechanickému poškození kloubu i gumiček“. Výrobce mi nad rámec záruky kočárek částečně opravil. S vyjádřením nesouhlasím, kočárek je po 6 měsících běžného užívání ve stavu, kdy se bojím do něj uložit dítě.
Nevím, jak mám dále postupovat. Jsem v kontaktu s dalšími zákazníky, kteří reklamovali u tohoto kočárku tytéž vady a všem bylo stejně odpovězeno. Takovýto výrobek je nekvalitní sám o sobě a ráda bych se domohla svého práva.
Předem děkuji za odpověď.
M. Krůtová
Papiwi Kočárek Sky - stříbrný rám, Silver
Žádám vrácení peněz za nekvalitní výrobek
|
Tweet |
Pokud je reklamace zamítnuta, neměla by být reklamovaná vada odstraněna. Tímto jednáním připravuje prodávající spotřebitele o možnost prokázat existenci závady. Navíc by se takové jednání dalo považovat za faktické uznání reklamace.
V tuto chvíli doporučujeme spotřebitelce konzultaci se znalcem, zda by se mohl vyjádřit k reklamovaným závadám a odborně posoudit, zda se skutečně jedná o vady. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Domnívá-li se spotřebitelka, že by se mohlo jednat o nebezpečný výrobek, doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci k prošetření.
Vážená paní Krůtová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se za tyto potíže. Prosím můžete mi zaslat číslo objednávky nebo reklamace na emailovou adresu overeno@mall.cz? Prosím do předmětu uveďte Dtest. Reklamaci prověřím a budu se Vám ráda věnovat.
Děkuji za pomoc.
Veronika,
Mall.cz
Dobrý den,
velice děkuji DTestu za radu. Obrátila jsem se následně na reklamační oddělení společnosti mall.cz, kde mi velice rychle odpověděla paní Veronika. Reklamaci nyní vyhodnotili jako UZNANOU, avšak dle jejich vyjádření nemám na vrácení peněz nárok. Bylo by tomu pouze tehdy, kdyby zboží nebylo možné opravit. Zároveň mi doporučili, ať se obrátím na výrobce GROUP FASHION. Zde mi bylo sděleno, že s kočárkem bylo nevhodně zacházeno a tím pádem mi nemohou vrátít peníze...
Reklamaci mám tedy uznanou, požadovala jsem pouze vrácení peněz, kočárek mi byl však opraven. Je tento postup regulerní? Kočárek je totiž opraven tak, že s ním stále není možné jezdit...
Předem děkuji,
M. Krůtová
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Pokud to není možné, považuje se vada za neodstranitelnou.
Společnost již nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.