Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42873Zboží mě nevydali, i když je na moji adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2020, před 5 lety

Josef Vysloužil

Znění stížnosti

Balík ze Slovenska podací číslo: 703-020-08474016. Napřed mě volal kurýr PPL, že má pro mě balík, který nutně potřebuji. Na otázku proč jsem nedostal SMS, že mě ho budou doručovat, tak mě řekl, že to není jeho problém,ale PPL. Když jsem si šel pro balík na výdejnu, tak mě ho nedali, že nemám od PPL zaslaný PIN. Nedošel mě ale od nich ani email, ani SMS. Asi jim za moje autodíly zaplatí dobírku 4100,-Kč někdo jiný. Objednal jsem si autodíly, které jsem dnes potřeboval nutně na oprava auta, které má jít na STK. Autodíly mám už na výdejně kousek od bydliště, ale PPL mě je prostě není ochotná vydat. Neskutečné jednání. Naprosto nehorázné jednání. PPL už nikdy více. Příště při objednání zboží budu chtít po dodavateli jinou přepravní společnost.


Produkt

zásika 703-020-08474016 od abc-autodiely.sk Starozagorská 1383/6, 040 23 Košice


Požadované řešení

Spolu s poštovným by mě měli zaplatit ještě i zdržení automechaniků, a další dny, co budu jejich vinou bez opraveného auta. Ale reálně od těchto kreténů nečekám nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 09:48, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 02:06, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.