Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
ve své objednávce ze dne 1. 5. jsem objednávala 3 položky, 2 byly vzápětí doručeny. Dne 16. 5. bylo prý odesláno zbylé zboží - dvě ratanová skládací křesla v hodnotě 2999 Kč.
PPL dne 20. 5. ale doručila pouze malý balíček – o zahradní křesla se evidentně nejednalo (bylo to stropní LED světlo - nic takového jsem neobjednávala!). Bohužel to sestra převzala po informaci řidiče PPL, že je to "asi" další část objednávky. Na mém účtu v e-shopu se to tedy tváří, že zboží bylo dodáno.
Na zákaznickou linku není možno se 14 dní dovolat, odeslala jsem již dvěma způsoby e-mail (evidenční č. 407324934 a 407466008). Připojila jsem foto doručeného balíčku, fakturu zaplacených židlí a žádala o dořešení.
Na e-shopu již žádné židle nejsou – po měsíci čekání je to opravdu zklamání. A bohužel je zklamáním i dosud žádná odezva od prodejce.
Chci tedy vrátit zpět peníze za nedodané zboží a také prosím o informaci, jak lze Lidlu vrátit chybně zaslané zboží.
Moc děkuji.
Objednávka č. 1107234027, nedodaná křesla: hliníkové polohovací křeslo z umělého ratanu FLORABEST, 2 ks, číslo výrobku: 100288102
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud nemá věc vlastnosti, které byly sjednány (nebo jde dokonce o jiné zboží), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat i přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel také využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Reslová,
tato situace nás mrzí. Zaurgujeme Váš podnět u kolegů ze zákaznické linky, aby se Vám co nejdříve ozvali a objednávku dokončili k oboustranné spokojenosti.
Za komplikace spojené s objednávkou se omlouváme a přejeme Vám pěkný den.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
chci poděkovat za pomoc a rady. Společnost Lidl se dodatečně ozvala, chybně dodané zboží si prostřednictvím dopravce vyzvedla a do týdne nám vrátila peníze.
Ještě jednou děkuji a přeji hezké dny!
S pozdravem
Hana Reslová