Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#42880Navrácení peněžní částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2020, před 5 lety

Petra Capkova

Znění stížnosti

Dne 2.6. Jsem v zákonné lhůtě vrátila nevyhovující zboží. Platba že mi bude vrácena na platební kartu. Po 2 dnech kdy peníze nejsou na účtě jsem na infolince zjistila že doba na vrácení peněz je 30 dnů! Proč to prodavačka Miluška v ostravě Zabřehu,ktera byla příjemná na prodejně jak vřed toto nesdeli! Já když jdu k vám nakoupit zboží platím taky ihned! Naposledy co jsem u vas nakupovala a s radostí to předám i svým známým. Hezký den


Produkt

3ks židle


Požadované řešení

Okamžite vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 11:41, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu (při nákupu na dálku) a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.