Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 2.6. Jsem v zákonné lhůtě vrátila nevyhovující zboží. Platba že mi bude vrácena na platební kartu. Po 2 dnech kdy peníze nejsou na účtě jsem na infolince zjistila že doba na vrácení peněz je 30 dnů! Proč to prodavačka Miluška v ostravě Zabřehu,ktera byla příjemná na prodejně jak vřed toto nesdeli! Já když jdu k vám nakoupit zboží platím taky ihned! Naposledy co jsem u vas nakupovala a s radostí to předám i svým známým. Hezký den
3ks židle
Okamžite vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu (při nákupu na dálku) a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.