Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#42883Neoprávněně naúčtovala poplatek za energie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2020, před 5 lety

Ivana Tučková

Znění stížnosti

Dobrý den ,
žádám o vrácení poplatku 1334 kč. Neoprávněně jste mi naúčtovali tuto částku jménem firmy eon.


Produkt

Neoprávněně naúčtovaná částka za služby od eonu.


Požadované řešení

Žádám o vrácení celé částky, 1334 kč ktrerá byla neoprávněná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2020 13:42, před 5 lety

Z obsahu stížnosti není možné posoudit oprávněnost nebo neoprávněnost provedeného stržení peněžních prostředků, proto nemůžeme pro danou situaci poskytnout žádné právně relevantní vyjádření.

Pouze v obecnosti uvádíme, že pokud si je spotřebitel jistý tím, že oprávnění k naúčtování určitého poplatku neexistovalo, může se po společnosti domáhat vrácení daného poplatku z titulu tzv. bezdůvodného obohacení. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2020 16:16, před 4 lety

Dobrý den paní Tučková,
jsme společnost ComGate payments, která provozuje služby platební brány, terminálů a jiné. Z Vaší stížnosti není jasné jakou konkrétní službu nebo částku reklamujete u nás nebo společnosti EON.
Kontaktujte případně přímo naší linku podpory a můžeme se na celou věc podívat.
Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod)
S pozdravem, Tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 21:18, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 13:00, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.