Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den ,
žádám o vrácení poplatku 1334 kč. Neoprávněně jste mi naúčtovali tuto částku jménem firmy eon.
Neoprávněně naúčtovaná částka za služby od eonu.
Žádám o vrácení celé částky, 1334 kč ktrerá byla neoprávněná.
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti není možné posoudit oprávněnost nebo neoprávněnost provedeného stržení peněžních prostředků, proto nemůžeme pro danou situaci poskytnout žádné právně relevantní vyjádření.
Pouze v obecnosti uvádíme, že pokud si je spotřebitel jistý tím, že oprávnění k naúčtování určitého poplatku neexistovalo, může se po společnosti domáhat vrácení daného poplatku z titulu tzv. bezdůvodného obohacení. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Dobrý den paní Tučková,
jsme společnost ComGate payments, která provozuje služby platební brány, terminálů a jiné. Z Vaší stížnosti není jasné jakou konkrétní službu nebo částku reklamujete u nás nebo společnosti EON.
Kontaktujte případně přímo naší linku podpory a můžeme se na celou věc podívat.
Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod)
S pozdravem, Tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.