Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
už asi tři týdny mi chodí velké množství mailů zprostředkujících seznámení od společnosti be2 podpora zákazníkov. Házím je sice do "koše", ale velmi se obávám, že tato společnost bude ode mně následně vyžadovat platbu za službu, kterou jsem si nikdy nesjednal. Nikam jsem se nepřihlásil. Nevím, jak se mám bránit.
Když jsem pátral na internetu, kontakt na firmu jsem nenašel, ale narazil jsem na stížnosti týkající se pravděpodobně této seznamky, které jste již řešili.
Můžete mi prosím poradit ?
Spozdravem
ak.soch.Vladimír Oravec
zastavit zasílání mailů, zabránit pokusu o vymáhání platby
|
Tweet |
Bude-li v budoucnu společnost žádat zaplacení údajné dlužné částky, bude muset také prokázat, že k tomu má právní důvod.
Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nikdy nevznikl, tudíž nikdy nevznikla ani platná pohledávka na straně společnosti, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh po spotřebiteli vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky, včetně vyplacení třetí osobě (jiné společnosti), má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Co se týče obtěžujících e-mailů, může se spotřebitel obrátit na společnost s žádostí o vymazání jeho kontaktních údajů z databáze společnosti a s žádostí o ukončení zasílání obdobných e-mailů. Společnost je mu zásadně povinna vyhovět; nestane-li se tak, může se spotřebitel obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů (k tomu vizte i https://www.uoou.cz/chci-podat-stiznost-na-spravce-nebo-zpracovatele/ds-4454/p1=4454).
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.