Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#42888Stížnost na obtěžování maily - obava z vymáhání platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2020, před 5 lety

Vladimír Oravec

Znění stížnosti

Dobrý den,

už asi tři týdny mi chodí velké množství mailů zprostředkujících seznámení od společnosti be2 podpora zákazníkov. Házím je sice do "koše", ale velmi se obávám, že tato společnost bude ode mně následně vyžadovat platbu za službu, kterou jsem si nikdy nesjednal. Nikam jsem se nepřihlásil. Nevím, jak se mám bránit.
Když jsem pátral na internetu, kontakt na firmu jsem nenašel, ale narazil jsem na stížnosti týkající se pravděpodobně této seznamky, které jste již řešili.
Můžete mi prosím poradit ?

Spozdravem
ak.soch.Vladimír Oravec


Požadované řešení

zastavit zasílání mailů, zabránit pokusu o vymáhání platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2020 12:38, před 5 lety

Bude-li v budoucnu společnost žádat zaplacení údajné dlužné částky, bude muset také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nikdy nevznikl, tudíž nikdy nevznikla ani platná pohledávka na straně společnosti, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh po spotřebiteli vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky, včetně vyplacení třetí osobě (jiné společnosti), má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Co se týče obtěžujících e-mailů, může se spotřebitel obrátit na společnost s žádostí o vymazání jeho kontaktních údajů z databáze společnosti a s žádostí o ukončení zasílání obdobných e-mailů. Společnost je mu zásadně povinna vyhovět; nestane-li se tak, může se spotřebitel obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů (k tomu vizte i https://www.uoou.cz/chci-podat-stiznost-na-spravce-nebo-zpracovatele/ds-4454/p1=4454).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2020 13:43, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:05, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 13:03, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.