Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 12.1.2020 jsem si objednal a zaplatil zboží. Zboží nebylo doručené do 40 dni, které společnost garantovala. V průběhu doručovací doby jsem se snažil s eshopem komunikovat ohledně dodání. Zásilku jsem reklamoval a požadoval navrácení peněz. Po této zprávě mi byla doručená část zásilky (zboží špatné kvality). Pravidelně jsem se snažil kontaktovat eshop, že o zásilku nemám zájem vzhledem k nesplnění podmínek, kvality a požadoval navrácení částky za zboží. Snažím se vlastně neustále a bez úspěchu nebo komunikace ze strany eshopu.
Objednávka vytvořena 12.1.2020 a zaplacena. Číslo objednávky: 2157231. Číslo zákazníka:2157231, Zaplacená částka: 1804 Kč
Zboží jsem nedostal v předepsané (garantované) doručovací lhůtě 40 dní. Včas jsem reagoval na zrušení objednávky s požadavkem vrácení peněz. Několikrát jsem se snažil o komunikaci, resp. reklamaci.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, je prodávající povinen právní jednání spotřebitele respektovat. Dal-li spotřebitel prodávajícímu jasně najevo, že již nemá v úmyslu být smlouvou vázán a od smlouvy odstupuje, byla smlouva zrušena od počátku.
Smluvní strany mají následně povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Spotřebitel byl povinen vrátit prodávajícímu zboží a prodávající byl naopak povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky včetně nákladů na dodání a to stejným způsobem, jakým peněžní prostředky od spotřebitele přijal. Prodávající musí vrátit peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dní od odstoupení od smlouvy, jinak se ocitá v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Prodávající není v prodlení, pokud mu spotřebitel zboží nevrátil nebo pokud mu spotřebitel neprokázal, že již zboží prodávajícímu odeslal.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.