Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 4.6.2020 mi měla být doručena zásilka číslo 40007289506.
Ráno jsem obdržel SMSku, že bude doručován mezi 10 - 12 (vím, že se to nedá stihnout přesně). Nemám doma signál, čekal jsem tedy v obýváku, kde vidím na silnici (na vrátkách mám i zvonek). Zajdu si na záchod a slyším zvonek (cca 12:20). Přezuji se, vyběhnu ven a dodávka odjíždí. Snažím se tedy dovolat asi 10krát, ale řidič hned telefon vytípne. Zkouším z jiného telefonu a ten už zvoní, ale spadne do schránky. Píši tedy SMSku, ať balík doveze další den, jestli už nechce dnes a za žádnou cenu nevozí balík do Tachova do parcel shopu (odporný smradlavý pajzl u autobusového nádraží). ve 4 hodiny přijde SMSka, že balík je v onom parcel shopu. PPL linka mi nepomohla, paní ani nevěděla co s tím a neumí se s řidičem spojit. Již dříve PPL místo doručení vezla balíky rovnou do tohoto odporného parcel shopu. Je nějaká možnost odškodnění, když mám zaplacené doručení domů, zde čekám a nakonec musím jet cca 16 km kvůli balíku?
40007289506 číslo balíku, adresa Chodský Újezd 162 Planá
výpověď pro onoho řidiče a kompenzace zbytečné cesty pro balík.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.