Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem baterii do mobilu Nokia typ BP5M,baterie nemála žádnou výdrž. Dle navodu k reklamaci jsme baterii odeslala zpet 15.7.2014,zásilka byla převzata,do dnešniho dne,ani na základě urgenci zadna reakce.Objednávka č.1510 - 228kč,Kusá Alexandra.
S pozdravem Kusá
Baterie Nokia 6500sli BP=5M za ´189kč ´poštovné 39kč.
Kontakt s firmou a dořešení
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od smlouvy odstoupit. Doporučujeme tak učinit prokazatelnou formou (doporučeně s dodejkou).
Společnost LucasComp s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.