Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pracovnice posty v Klatovech mi pri podani doporucene zasilky sdelila, ze pokud si nepriplatim
(K částce 60Kč jeste 90 Kč,) muze moje obálka dorazit třeba za mesic a nic nenadelam, protoze nemam nic garantováno. Mam tomu rozumet tak, ze za 60 Kc moje doporucena listovni zasilka muze cestovat mesic z Klatov do Prahy? Muzete mi sdelit příčinu takového
cestování jedné obálky ?To opravdu České poště reklamu nedělá.
Dekuji za odpoved.
Mgr Jitka Berankova
Stačí mi odpověď na dotaz
|
Tweet |
Dle poštovních podmínek od 1. 2. 2020 přechází podnik u doporučeného psaní na evropské standardy doručování. Zavádí tzv. dvourychlostní režim doručování, díky kterému má možnost zákazník volby rychlosti i ceny dodání. Doporučené psaní prioritní – doručí podnik zpravidla následující pracovní den po dni podání. Doporučené psaní ekonomické – doručí podnik zpravidla do druhého pracovního dne po dni podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.