Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42902Okrádání na ceně jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 minut 56 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před 5 lety

Daniel Jakubec

Znění stížnosti

Dobrý den,

manželka je cizinka a neumí moc česky. K dopravě dceři do školky využívá autobusového spoje mezi stanicemi Teplice - Řetenice a Újezdeček. V současné době probíhá na kolejích nějaká rekonstrukce a české dráhy využívají stejného autobusového dopravce pro výlukovou linku. Manželka tedy omylem nastoupila do výlukového autobusu, kde si ovšem váš průvodčí naúčtoval podstatně vyšší částku a samozřejmě manželce nevydal lístek, protože věděl, že mu moc nerozumí. Srozumitelně mu řekla, že jede do Újezdečku (kde ani žádná vlaková stanice není). Nastupovala ve stanici MHD Teplice - sklářská 5.06. v 7:05 (nevím proč by měl výlukový autobus stavět zrovna tam když je od vlakové stanice celkem daleko). Jiným jazykem než česky průvodčí nebyl ochoten komunikovat. Rád bych panu průvodčímu vzkázal jestli mu stojí za to okrádat mladou rodinu s dětmi s arogantním přístupem k tomu.


Produkt

cena jízdného výlukového autobusu


Požadované řešení

nejde mi o peníze nebo finanční náhradu. Velice bych ocenil, aby příslušnému pracovníkovi bylo domluveno a aby se naučil něco o asertivitě popř. proklientskému přístupu. Pokud vidím, že mi dotyčná osoba nerozumí neznamená to, že využiji dané situace a prakticky někoho okradu. Předpokládám, že české dráhy nepoužívají stejné metody jako pražští taxikáři.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2020 09:11, před 5 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.