Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
manželka je cizinka a neumí moc česky. K dopravě dceři do školky využívá autobusového spoje mezi stanicemi Teplice - Řetenice a Újezdeček. V současné době probíhá na kolejích nějaká rekonstrukce a české dráhy využívají stejného autobusového dopravce pro výlukovou linku. Manželka tedy omylem nastoupila do výlukového autobusu, kde si ovšem váš průvodčí naúčtoval podstatně vyšší částku a samozřejmě manželce nevydal lístek, protože věděl, že mu moc nerozumí. Srozumitelně mu řekla, že jede do Újezdečku (kde ani žádná vlaková stanice není). Nastupovala ve stanici MHD Teplice - sklářská 5.06. v 7:05 (nevím proč by měl výlukový autobus stavět zrovna tam když je od vlakové stanice celkem daleko). Jiným jazykem než česky průvodčí nebyl ochoten komunikovat. Rád bych panu průvodčímu vzkázal jestli mu stojí za to okrádat mladou rodinu s dětmi s arogantním přístupem k tomu.
cena jízdného výlukového autobusu
nejde mi o peníze nebo finanční náhradu. Velice bych ocenil, aby příslušnému pracovníkovi bylo domluveno a aby se naučil něco o asertivitě popř. proklientskému přístupu. Pokud vidím, že mi dotyčná osoba nerozumí neznamená to, že využiji dané situace a prakticky někoho okradu. Předpokládám, že české dráhy nepoužívají stejné metody jako pražští taxikáři.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/