Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaregistrovala jsem se na Be2, kde chtěli za ,,premium členství,, po zkušební dobu 1 měsíc 99Kč. Zadala jsem tedy platbu kartou, kde mi bylo strženo 396 Kč. Následně jsem tedy hledala jejich podmínky - proč mi lživě psali 99 Kč? Našla jsem jejich ,,automatické prodlužování,, smlouvy, tak jsem ihned podala výpověď. Formulář jsem zaslala e-mailem na všechny 3 uvedené e-maily, které jsem našla. Bohužel žádná reakce, ačkoli mi ihned premiové členství zrušili. Je možné jejich další vymáhání peněz, přestože jsem jim výpověď posílala a několikrát žádala o potvrzení, ale jejich potvrzení jsem se do teď nedočkala?
Smazání účtu na Be2 a potvrzení o odstoupení od smouvy
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Ohledně formy odstoupení uvádíme, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude odstoupení od smlouvy zasláno na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Samozřejmě spotřebitel může odstoupení zaslat i ve formě doporučeného dopisu či faxem.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Na e-mailovou adresu michal.hlavacek@be2.com jsem Vás kontaktovala stejně, jako na zakaznickyservis@be2.cz...
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.