Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechci aby jste mi posíláli dámské kalhotky z COTTONU+ELASTANE,
ty jsem si neobjenala.
Chci pouze Polyamide + elastane.
Pokud dojdou z COTTONU budu je vracet.
Mé zákaznické číslo je 712 51572583, internetový kod 2307.
Děkuji za vyřízení ztížnosti.
Anna Brokešová, Vidlatá Seč 90, 57001
Velikost nechci měnit pouze materiál
Zasílejte mi kalhotky z Polyamide + elasttane ne c e l o kr a j k o-
v é .
|
Tweet |
Pokud nemá věc vlastnosti, které byly sjednány, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat i přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost zákaznice paní Anny Brokešové byla řešena v telefonickém rozhovoru dne 16. 6. 2020. Jelikož je paní Brokešová dlouholetou a věrnou zákaznicí značky Evita, bylo jí ze strany zákaznického servisu nabídnuto individuální řešení, které se týká budoucích zásilek se spodním prádlem značky Evita. U této značky prádla nelze objednat pouze jeden typ materiálu pro všechny kusy v zásilce. Původní objednávka neobsahovala žádnou specifikaci materiálového složení prádla, takže se nemůže jednat o vadu ani o porušení sjednaných podmínek objednávky.
Paní Brokešová s naším návrhem řešení pro další dodávky prádla souhlasila, a dle našeho mínění byla celá záležitost již během výše uvedeného telefonického hovoru vyřešena k oboustranné spokojenosti.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.