Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42920Špatná cena regál-účtenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před 5 lety

Terezia Bartošová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes při nákupu zboží (tatarský biftek, hlíva ustřičná) byla jiná cena zboží na účtence a jiná na regálu. Bohužel jsem si to všimla až doma, proto jsem si zboží nemohla vyreklamovat. Zároveň oceňuji markování u pokladny a ale jelikož máte minimální odkládací pultík, nemůžu sledovat markovanou cenu a současně i odkládat zboží, které by mi paní pokladní asi štosovala na sebe, protože ho nebylo kam dát. Kam chvátají? :(


Produkt

tatarský biftek, hlíva ustřična


Požadované řešení

Mně by úplně postačilo, kdyby ceny na regálu byly zkutečné a ne mystifikující. Že mi "velmi ochotná/ paní prodavačka odpoví, že přeci cena na regálu napsaná, ale zapomene dodat, že to třeba platí jenom s nějakým vaším kolečkem, je celkem důležité.
Řešení? ano finanční kompenzace a trpělivost prodavaček, při ukládání zboží do košíku, tašky. Jak může markovat zboží dalšímu zákazníkovi, když já mám ještě zboží na vašem "dlouhém" pultu?? :(


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 12:38, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Pokud prodávající nabízí členům svého věrnostního programu zvýhodněnou cenu, je povinen u zboží jasně a srozumitelně informovat o obou cenách, tedy i o ceně beze slevy.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 07:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.