Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dnes při nákupu zboží (tatarský biftek, hlíva ustřičná) byla jiná cena zboží na účtence a jiná na regálu. Bohužel jsem si to všimla až doma, proto jsem si zboží nemohla vyreklamovat. Zároveň oceňuji markování u pokladny a ale jelikož máte minimální odkládací pultík, nemůžu sledovat markovanou cenu a současně i odkládat zboží, které by mi paní pokladní asi štosovala na sebe, protože ho nebylo kam dát. Kam chvátají? :(
tatarský biftek, hlíva ustřična
Mně by úplně postačilo, kdyby ceny na regálu byly zkutečné a ne mystifikující. Že mi "velmi ochotná/ paní prodavačka odpoví, že přeci cena na regálu napsaná, ale zapomene dodat, že to třeba platí jenom s nějakým vaším kolečkem, je celkem důležité.
Řešení? ano finanční kompenzace a trpělivost prodavaček, při ukládání zboží do košíku, tašky. Jak může markovat zboží dalšímu zákazníkovi, když já mám ještě zboží na vašem "dlouhém" pultu?? :(
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Pokud prodávající nabízí členům svého věrnostního programu zvýhodněnou cenu, je povinen u zboží jasně a srozumitelně informovat o obou cenách, tedy i o ceně beze slevy.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.