Společnost


ExaSoft Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42922Neuznaná reklamace Xiaomi Amazfit bip

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před 4 lety

Eliška Dreslerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o radu, jak postupovat v případě neuznané, avšak z mého pohledu rozhodně oprávněné, reklamace chytrých hodinek xiaomi amazfit bip. Hodinky, kupované eshopu Exasoft, jsou v záruce. Fungovaly dobře, baterie jim při běžném používání vydržela cca měsíc, ale začala zlobit GPS. Hodinky jsme proto reklamovali. Vrátily se s opravenou GPS, ale po vrácení najednou baterie vydrží už pouze cca 1-2 dny. Poslala jsem je tedy zpět, ale tuto reklamaci mi neuznali s tím, že se jedná o běžné snížení kapacity baterie, způsobené používáním,což je ale podle mě hloupost, když se tak výrazné snížení kapacity projevilo takhle náhle po "opravě" v ExaSoftu.


Požadované řešení

Uznání reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 10:37, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Z rozhodovací činnosti nižších soudů (např. okresní soud v Příbrami, sp. zn. 10 C 230/2011) lze dovodit, že standardní pokles kapacity baterie by po 24 měsících měl být cca 50 %, což vyplývá to z norem ČSN EN 61951-1a a ČSN EN 61951-2.

Pokud jde tedy o takto výraznou změnu ve výdrži baterie (tj. před opravou cca 30 dnů, po opravě 2 dny), je zde pravděpodobnost, že bude spotřebitel se svým rozporováním reklamace úspěšný.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2020 11:20, před 4 lety

Vážená paní Dreslerová,

prověřil jsem Vaši reklamaci a informace o typu hodinek, které máte. Tyto hodinky jsou známé svou dlouhou výdrží baterie díky nenáročnému typu displeje. Tato výdrž je ale podmíněna využíváním hodinek pro zobrazování času a základní notifikace z mobilu. Jakmile zapnete funkci GPS, která je energeticky velice náročná, výdrž baterie rapidně klesá. Vámi uváděná výdrž 1 - 2 dny je dle recenzí uživatelů při zapnuté GPS zcela běžná.

Co s tím? Abyste zkontrolovala, jestli je za sníženou výdrží právě ta GPS, vypněte ji v nastavení a prověřte, jestli se výdrž vrátí k původní hodnotě. Také prověřte, že máte aktuální firmware. Pokud se po vypnutí GPS výdrž neprodlouží, pak se samozřejmě může jednat o chybu, se kterou se obraťte na naše reklamační oddělení, produkt prověříme.

S pozdravem
Radim Malchárek
ředitel marketingu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.7.2020 11:50, před 4 lety


Eliška Dreslerová

Dobrý den, hodinky tedy pošleme zpět. K náhlému snížení výdrže baterie došlo při naprosto stejném režimu používání, jako před opravou, kdy GPS je zapnuta vždy jen po dobu trvání sportovní aktivity.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2020 13:28, před 4 lety

Vážená paní Dreslerová,

hodinky samozřejmě můžete poslat zpět, prověříme, ale nejdříve Vás poprosím, abyste opravdu zkusila to GPS na pár dnů vypnout a zkontrolovat. Asi fungujete při stejném nastavení, ale jestliže před opravou nebyla GPS funkční, nespotřebovávala energii, a proto vydržely více.

S pozdravem
Radim Malchárek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 15:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2020 20:43, před 4 lety


Eliška Dreslerová

Dnes nám po dlouhé době přišly hodinky zpět s neuznanou reklamací. Prodejce jedná s opravdu velmi arogantně. Hodinky vrátili s odůvodněním jednou větou "Při použití GPS se baterie vybíjí rychleji, reklamace se zamítá".
Dříve manžel hodinky používal i s GPS (sport s GPS tak cca 2-3x týdně třeba na hodinu) a hodinky vydržely měsíc, byla to silná stránka tohoto modelu, proto jsme je i vybrali. Teď při stejné frekvenci používání GPS vydrží dva dny, což jsem psala i při reklamaci. Nevím, jak hodinky zkoušeli, každopádně přišly samozřejmě úplně vybité - cestu dva dny totiž tyto hodinky po prvním "sevisním zásahu", při kterém opravili delší načítání a občas vypadávající GPS na úkor 90 % kapacity baterie, nemohly dát :-).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2020 11:20, před 4 lety

Vzhledem k popsanému vývoji stížnost uzavíráme. Pro další řešení situace doporučujeme postup uvedený v našem úvodním vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.