Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.6. jel spoj ze směru Liberec-Děčín, byl opožděn kvůli výluce mezi Benešovem a Děčínem. Měl přijet v 17.14, ale přijel asi o 10 minut déle. Na něj navazujici spoj z Děčína do Ústí n.Labem, který měl odjíždět 17.22, ale na předchozí spoj nepočkal i přes volání průvodčího na centrum. Zmeškala jsem kvůli tomu další spoje a musela čekat hodinu na další, což mě zbrzdilo. Proč na sebe spoje nepočkají, když šlo o cca 5 minut?
Aby se již problém neopakoval
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Po vzájemné komunikaci se společností uvádíme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.
Závěrem podotýkáme, že údaje o zpoždění u jednotlivých spojů jsou dostupné bezprostředně on-line mj. i na webové stránce Českých drah, a.s. (dostupné z: https://www.cd.cz/spojeni-a-jizdenka/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.