Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42923Nečekaní navazujících spojů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před 5 lety

Jana Moravcova

Znění stížnosti

Dne 5.6. jel spoj ze směru Liberec-Děčín, byl opožděn kvůli výluce mezi Benešovem a Děčínem. Měl přijet v 17.14, ale přijel asi o 10 minut déle. Na něj navazujici spoj z Děčína do Ústí n.Labem, který měl odjíždět 17.22, ale na předchozí spoj nepočkal i přes volání průvodčího na centrum. Zmeškala jsem kvůli tomu další spoje a musela čekat hodinu na další, což mě zbrzdilo. Proč na sebe spoje nepočkají, když šlo o cca 5 minut?


Požadované řešení

Aby se již problém neopakoval


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 14:11, před 4 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Po vzájemné komunikaci se společností uvádíme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Závěrem podotýkáme, že údaje o zpoždění u jednotlivých spojů jsou dostupné bezprostředně on-line mj. i na webové stránce Českých drah, a.s. (dostupné z: https://www.cd.cz/spojeni-a-jizdenka/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.