Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Bohužel i já naletěla na seznamku Singles50.Dne 4.5.2020 jsem zaplatila 199,-Kč členství zkušebně na jeden měsíc 199,-Kč. Domnívala jsem se, že se mi nebude automaticky členství prodlužovat a ani mi nebyla vůbec oznámena výše dalších poplatků- členství.Nikde nemají sazby uvedeny, ani neupozorňují e-mailem. Dne 4.6.2020 jsem zjistila, že mi z účtu společnost strhla 995,- Kč., a je to s podivem, nikde nedovoluji automatické stržení peněz.
Ihned jsem napsala stížnost na zákaznickýservis@be2.cz.Odpověď přišla s odkazem, že jsem v pořadí na vyřízení. Jednání této firmy je klamavé. Jejich informace o automatickém prodlužování členství je nepřehledné, nenápadné a matoucí. I přesto, že jsem smlouvu vypověděla hned do 14dnů, ale pouze klikáním na jejich stránkách, evidentně nikdo nezrušil a záměrně ani nereagoval. Prosím o zařazení do vyšetřování a navrácení mých neoprávněně stržených peněz touto firmou v částce 995,- Kč. Je smutné, jak tato společnost vydělává na důvěře nešťastných lidí a klidně ji to prochází dál, protože se dívám, co je tu na ni stížností. Děkuji M.J.
Seznamka Singles50
Požaduji okamžité zrušení registrace na seznamce Singles50 a navrácení 995,-Kč a aby neokrádali další nešťastné.
|
Tweet |
Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitelka odstoupila od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů od uzavření. Není rozhodné, zda toto svoje jednání označila jako odstoupení nebo jako výpověď, neboť dle § 555 zákona č. 89/2012 Sb., platí, že právní jednání se posuzuje podle svého obsahu, tedy nikoli primárně podle své formy či svého označení. V případě tohoto odstoupení by pak platilo následující.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (14denní), uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Pokud spotřebitelka platně odstoupila od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, a přesto společnost spotřebiteli nevrátí peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod se zánikem závazku odpadl). V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.).
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Pokud by v řešené věci nedošlo k platnému odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření (což však ze stížnosti neplyne), má spotřebitel možnost postupovat v souladu s vyjádřením, které je uvedeno např. u stížnosti ID 42244 (dostupné z: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/42244/odstoupeni-od-smlouvy).
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.