Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42927Nevrácení peněz za nedodanou a zrušenou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před 5 lety

Dana Sichertová

Znění stížnosti

Dne 18.3.2020 jsem si objednala na www.prevence2020.cz FFP2 respirátory a jednorázové roušky v celkové ceně 3250 Kč, zboží jsem zaplatila, ale nic mi nepřišlo. Po urgenci, která zůstala bez odpovědi, jsem objednávku zrušila a požadovala vrácení peněz. Peníze jsem dosud nedostala, i když jsem vrácení peněz urgovala. Na e-mail nikdo neodpovídá, telefon je nedostupný, hlasová schránka je plná, nikdo nekomunikuje.


Produkt

Objednávka č. 2020031855, ústní rouška 50 ks, respirátor FFP2 5 ks, celkem 3250 Kč, objednáno na www.prevence2020.cz


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2020 22:55, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.