Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím
20.5. jsem společnosti DESSUE poslal již 2. mail na jejich oficiální info@dessue.com, který reagoval na jejich mail, ve kterém mne upozorňovali, že mám v košíku zboží, u něhož jsem nedokončil objednání a uvádím jej zde celý…
………
Ano, správně mne na opuštěný košík upozorňujete.
Takže mi tímto dáváte plné právo vás taky upozornit na to, že už 9.5. jsem se vás mailem na onen produkt ptal, který v košíku zůstal.
…a protože do nyní na to nikdo nereagoval, tak jsem jej tam nechal.
Takže sice pozdě, ale přece.
…a tady je ten původní mail.
----------
Zdravím
Tiskárnu doma nemám, proto formulář pro vrácení zboží posílám tímto způsobem. (viz. příloha)
Ony stříbrné plavky jsou dokonalé!
U těchto vrácených černých mi použitý materiál není tak příjemný a je na můj vkus poněkud drsný.
Proto mne zajímá, jaký materiál je použitý tady: (viz. odkaz: https://dessue.cz/bermudy-sortky/133-plavecke-sortky-roberto-lucca-80142-00010-monaco.html)
Spíš jako u stříbrných či černých nebo je to 50 na 50?
…a ještě mám prosbu.
Jde mi o přidání objednávky a asi zároveň i faktury 95913 k mému účtu: Atheist@post.cz
Petr Jančálek
----------
…a ještě vás tímto upozorňuji na to, že vratka taky už víc jak týden vyřešena není, přestože pošta vám produkt doručila 12.5. pod číslem zásilky BA0345807078X (viz. příloha).
Takže jsme si vyměnili upozorňovací vizitky.
Petr Jančálek
………
…ale opět žádná reakce.
Pak ještě 26.5. tentokrát přes jejich kontaktní formulář na jejich stránkách, ale zase žádná reakce.
Pak ještě jednou, a když zase nic, tak pak naposledy, už jen informaci, že mi přetekl pohár trpělivosti, a že předávám tuto věc na dTest.
https://dessue.cz/bermudy-sortky/138-plavecke-sortky-roberto-lucca-80142-02040-marciano.html
Vrácení peněz za vrácené zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.