Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42933Zlovolne zabaveni zakoupeneho mista

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2020, před 5 lety

Ivana Richterova

Znění stížnosti

Dobry den,

ke sve letence (BN UXMPFG) jsem si zakoupila sedadlo 6A. Velmi spatne se premistuji a sedadlo se stenou vlevo nejdale v 6. rade bylo hlavnim kriteriem pro vyber vhodneho letu.

Kdyz jsem dorazila k odbavovaci prepazce, bylo mi receno, ze me sedadlo bylo podstoupeno nejake jine dame a to bez moznosti dovolani, nebot presazovati jest zakazano.

Pritom:

1, ona pani ocividne zadne pohybove omezeni nemela, nejevila ani blizky vztah k starence na sedadle 6C.

2, minimalne jedna zmena-presazeni iniciovana letuskou probehla primo na palube, a sice z 8C na 5F.


Kdo, proc a z jakeho titulu me vystavil volbe zruseni letu (coz je v pripade prepravy vozickarky nejen v podobe doprovodnych sluzeb pred a po hooodne nakladna zalezitost, ale znamena i ztratu duvery zde) a/nebo zbytecnych kreci?

Co tim ziskal/ztratil?

Jakym zpusobem se ukon zakoupeni konkretniho sedadla provadi spravne, by byl pro CSA dostatcene zavazny?

Proc moji stiznost nepripousti reklamacni rozcestnik CSA (
https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/
)?


Produkt

viz vyse


Požadované řešení

viz vyse


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 10:14, před 5 lety

Pokud se v daném případě jednalo o doplňkovou službu za poplatek (preferované sedadlo v letadle), která nebyla následně poskytnuta, pak má spotřebitelka nárok na vrácení zaplaceného poplatku za tuto službu.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.