Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V květnu 2020 jsem reklamoval placenou nefunkční službu e.ON domov. Michal Krejčí ombudsman e.ON mi tuto službu v červnu bez mého vědomí a svolení zrušil a následně mi byl odečten i příspěvek na službu e.ON elektrikář, rovněž bez mého svolení a vědomí.
Placená služba e.ON domov, příspěvek na elektrikáře v rámci služby e.ON elektrikář dle mého tarifu
Okamžité odstoupení Michala Krejčího z funkce ombudsmana, navrácení služby e.ON domov, na vrácení příspěvku e.ON elektrikář, veřejná omluva za pokus o podvod.
|
Tweet |
S ohledem na princip dobrovolnosti se společnost E.ON Česká republika, s. r. o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).
Pouze v krátkosti tedy uvádíme, že byla-li reklamována nefunkční služba, není v rámci reklamačního procesu možné přistoupit k jednostrannému zrušení této služby. Mohlo by se jednat o nevyřízení reklamace řádně a včas, což by mohlo mít za následek porušení smlouvy podstatným způsobem ve smyslu ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.