Společnost


E.ON Česká republika, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42937Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2020, před 5 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

V květnu 2020 jsem reklamoval placenou nefunkční službu e.ON domov. Michal Krejčí ombudsman e.ON mi tuto službu v červnu bez mého vědomí a svolení zrušil a následně mi byl odečten i příspěvek na službu e.ON elektrikář, rovněž bez mého svolení a vědomí.


Produkt

Placená služba e.ON domov, příspěvek na elektrikáře v rámci služby e.ON elektrikář dle mého tarifu


Požadované řešení

Okamžité odstoupení Michala Krejčího z funkce ombudsmana, navrácení služby e.ON domov, na vrácení příspěvku e.ON elektrikář, veřejná omluva za pokus o podvod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 09:58, před 4 lety

S ohledem na princip dobrovolnosti se společnost E.ON Česká republika, s. r. o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).

Pouze v krátkosti tedy uvádíme, že byla-li reklamována nefunkční služba, není v rámci reklamačního procesu možné přistoupit k jednostrannému zrušení této služby. Mohlo by se jednat o nevyřízení reklamace řádně a včas, což by mohlo mít za následek porušení smlouvy podstatným způsobem ve smyslu ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.