Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes 7.6.2020 mě vaši zaměstnanci - vedoucí i pokladní odmítli obsloužit z důvodu nenasazení roušky. Tímto mě poškodili a nutili k nasazení roušky bez ohledu k mému zdravotnímu stavu,chovali se arogantně. Toto jednání tímto aktem vykrystalizovalo po předchozích 2 mých upozorněních v předešlých dnech ,že já roušku nosit nemusím a to ze zdravotních důvodů a nucení k nasazení je PROTIPRÁVNI !!!
Žádám o prošetření celého incidentu,potrestání daných zaměstnanců a já požaduji veřejnou omluvu těchto pracovníků - vedoucí i pokladní z pobočky Chlumec nad Cidlinou.
Jestliže nedojde k nápravě,budu zvažovat další opatření k dosažení mých práv,jako spotřebitele.
S pozdravem Nikol Veselých, Chlumec n/c,
veřejná omluva, potrestání a doškolení pracovníků
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, paní Veselých,
prvně se omlouváme za pozdní odpověď, dTest nám Váš podnět postoupil až nyní. Je nám líto, pokud se k Vám naši zaměstnanci zachovali nevstřícně, nicméně pokud jste ve chvíli nákupu neměla u sebe potvrzení od lékaře, že roušku nosit nemusíte, pak zaměstnanci jednali správně, pokud na ochranně dýchacích cest trvali.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.