Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42938Rouška

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2020, před 5 lety

Nikol Veselych

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 7.6.2020 mě vaši zaměstnanci - vedoucí i pokladní odmítli obsloužit z důvodu nenasazení roušky. Tímto mě poškodili a nutili k nasazení roušky bez ohledu k mému zdravotnímu stavu,chovali se arogantně. Toto jednání tímto aktem vykrystalizovalo po předchozích 2 mých upozorněních v předešlých dnech ,že já roušku nosit nemusím a to ze zdravotních důvodů a nucení k nasazení je PROTIPRÁVNI !!!
Žádám o prošetření celého incidentu,potrestání daných zaměstnanců a já požaduji veřejnou omluvu těchto pracovníků - vedoucí i pokladní z pobočky Chlumec nad Cidlinou.
Jestliže nedojde k nápravě,budu zvažovat další opatření k dosažení mých práv,jako spotřebitele.

S pozdravem Nikol Veselých, Chlumec n/c,


Požadované řešení

veřejná omluva, potrestání a doškolení pracovníků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 16:08, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2020 16:07, před 5 lety

Dobrý den, paní Veselých,

prvně se omlouváme za pozdní odpověď, dTest nám Váš podnět postoupil až nyní. Je nám líto, pokud se k Vám naši zaměstnanci zachovali nevstřícně, nicméně pokud jste ve chvíli nákupu neměla u sebe potvrzení od lékaře, že roušku nosit nemusíte, pak zaměstnanci jednali správně, pokud na ochranně dýchacích cest trvali.

Děkujeme za pochopení. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 15:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 10:23, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.