Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4294Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2014, před 10 lety

Lukas toth

Znění stížnosti

neuznana reklamace


Produkt

mobilni internetz


Požadované řešení

uznany reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 14:36, před 10 lety

Operátor má povinnost dodávat služby ve sjednané kvalitě. U mobilního internetu je důležité přihlédnout k jeho specifičnosti. Bohužel nám není známo, v čem konkrétně je spatřována vada služby, proto musíme reagovat pouze obecně.
Je-li reklamace zamítnuta, může spotřebitel podat námitku proti jejímu vyřízení u Českého telekomunikačního úřadu. Jedná se o správní řízení, které podléhá správnímu poplatku. Námitku je nutné podat nejpozději do do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Je nutné zvážit, zda se jedná o oprávněnou reklamaci a jaké má spotřebitel důkazy. Český telekomunikační úřad totiž přizná úspěšnému účastníku řízení náhradu nákladů, kterými jsou zejména náklady na právní zastoupení, hotové výdaje účastníků a jejich zástupců, včetně správního poplatku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 14:43, před 10 lety

Dobré odpoledne, pane Tothe,

bohužel neznám podrobnosti k vaší situaci, proto vám mohu nabídnout, abyste nám poslal více informací přes kontaktní formulář na http://tam.je/formular. Na zmíněnou záležitost se podíváme a odpovíme vám.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2014 17:31, před 10 lety


Lukas toth

Dobry den na prodejne VODAFONE v koline sem vracel USB FLASHku a v protokolu o vraceni neni zapsana zadna vada.Z reklamacniho oddeleni mi prislo s tim ze je poskrabanej.Proc mi to teda prodejci na prodejne nenapsali do protokolu o vraceni?Kdyz sem pak volala na zakaznicou linku tak tam mi ani nevedeli rict kde se balicek nachazi a uctovali mi este internet aj kdyz sem ho uz neviuzival:ted po mne chtej abych zaplatil 2000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2014 19:00, před 10 lety

Hezký večer, pane Tothe,

bohužel nemůžu komentovat tuto záležitost, protože neznám podrobnosti. Napište prosím nejlépe přímo na naše Reklamační oddělení, a to přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše prověří a odpovědí vám.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2014 22:13, před 10 lety


Lukas toth

Vaše kolegy už jsem zkoušel několikrát. Každý mi řekne něco jiného. Naposled mi slíbili, že se ozvou do pátku 12.9. a nic.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2014 08:40, před 10 lety

Dobré ráno, pane Tothe,

to mě mrzí, bohužel tady vám víc napsat nemohu, proto jsem vám doporučil zmíněné kontakty. Na všechny zprávy odpovídáme písemně (e-mailem), takže pak máte naše vyjádření černé na bílém.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:23, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.