Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Operátor má povinnost dodávat služby ve sjednané kvalitě. U mobilního internetu je důležité přihlédnout k jeho specifičnosti. Bohužel nám není známo, v čem konkrétně je spatřována vada služby, proto musíme reagovat pouze obecně.
Je-li reklamace zamítnuta, může spotřebitel podat námitku proti jejímu vyřízení u Českého telekomunikačního úřadu. Jedná se o správní řízení, které podléhá správnímu poplatku. Námitku je nutné podat nejpozději do do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Je nutné zvážit, zda se jedná o oprávněnou reklamaci a jaké má spotřebitel důkazy. Český telekomunikační úřad totiž přizná úspěšnému účastníku řízení náhradu nákladů, kterými jsou zejména náklady na právní zastoupení, hotové výdaje účastníků a jejich zástupců, včetně správního poplatku.
Dobré odpoledne, pane Tothe,
bohužel neznám podrobnosti k vaší situaci, proto vám mohu nabídnout, abyste nám poslal více informací přes kontaktní formulář na http://tam.je/formular. Na zmíněnou záležitost se podíváme a odpovíme vám.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobry den na prodejne VODAFONE v koline sem vracel USB FLASHku a v protokolu o vraceni neni zapsana zadna vada.Z reklamacniho oddeleni mi prislo s tim ze je poskrabanej.Proc mi to teda prodejci na prodejne nenapsali do protokolu o vraceni?Kdyz sem pak volala na zakaznicou linku tak tam mi ani nevedeli rict kde se balicek nachazi a uctovali mi este internet aj kdyz sem ho uz neviuzival:ted po mne chtej abych zaplatil 2000.
Hezký večer, pane Tothe,
bohužel nemůžu komentovat tuto záležitost, protože neznám podrobnosti. Napište prosím nejlépe přímo na naše Reklamační oddělení, a to přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše prověří a odpovědí vám.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vaše kolegy už jsem zkoušel několikrát. Každý mi řekne něco jiného. Naposled mi slíbili, že se ozvou do pátku 12.9. a nic.
Dobré ráno, pane Tothe,
to mě mrzí, bohužel tady vám víc napsat nemohu, proto jsem vám doporučil zmíněné kontakty. Na všechny zprávy odpovídáme písemně (e-mailem), takže pak máte naše vyjádření černé na bílém.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.