Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42941Nevrácené peníze ani na předžalobní výzvu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2020, před 5 lety

Dagmar Koleňáková

Znění stížnosti

Již více jak dva roky čekám marně na laserová ošetření! Nejdřívě nebylo možné se objednat, potom byl prý přístroj v opravě! Potom jsem byla na jednom ošetření při kterém stroj vůbec nefungoval tak mi bylo řečeno, že jej opět musí opravit. Aby ošetření fungovala, musí být v určitých rozestupech a musí jich být minimálně 5. To mi ale nebylo umožněno. Ani jsem si nemohla všechny poukazy vybrat, ale ani mi nebyly vráceny peníze. Celou dobu mi je slibováno, že až se přístroj opraví tak mě objednají a že mi nefungující ošetření budou kompenzována a takto pořád dokola! Do společnosti se nelze vůbec dovolat a na emaily také nereagují! Odstoupila jsem od smlouvy a požadovala vrácení peněz ale marně. V dubnu jim můj právník odeslal předžalobní výzvu ale také nereagují! Když člověk více pátrá, zjistí že takových případů jsou desítky! Kdo se k nám chce přidat k hromadné žalobě prosím ozvěte se na Dkolenakova@seznam.cz.

Děkuji


Produkt

Laserová epilace


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz v plné výši tak jak je uvedeno v předžalobní výzvě včetně úroků z prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 08:59, před 5 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Hromadné podání (hromadná žaloba) bohužel není v ČR zatím možná, protože doposud nebyl přijat zákon, který by takový postup umožňoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.