Společnost


Monika Pszczółková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42943Doklad o zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2020, před 5 lety

Eduard Pazourek

Znění stížnosti

v zásilce jsem postrádal doklad o zaplacení, nepřišel ani elektronicky, na urggenci o dodání dokladu paní Monika Pszczółková nereaguje


Produkt

internetová objednávk v eshopu


Požadované řešení

dodání dokladu pro případnou reklamaci, která je 24 měsíců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 08:50, před 5 lety

Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď, obal výrobku, elektronické potvrzení objednávky).

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, tehdy, pokud o to spotřebitel požádá, podle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 13:02, před 4 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.