Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den. Dnes se mi v Kauflandu rozbilo zboží a prodavačka mi řekla zaplatíte to rozbila jste si to. S takovým chováním jsem se ještě nesetkala.
Ochota a vstřícnost
Vyjádření
|
Tweet |
Požadavek prodávajícího je oprávněný, pokud spotřebitel svým jednáním způsobil škodu. Pokud by spotřebitel prokázal, že se na způsobené škodě spolupodílel ještě jiný zákazník, popřípadě i prodávající, potom by se na náhradě škody podílel pouze zčásti. Musel by však dokázat, že zboží bylo například na regálech špatně narovnané, uložené na vratkých policích nebo naskládané do velké výšky.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.