Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#42949Úklid

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2020, před 5 lety

Libuše Liberdová

Znění stížnosti

V kauflandu Třinec se neuklízejí toalety pro vozíčkáře a nejsou tam odpadkové koše, takže se tam občas povalují použité vložky plínky a další odpadky. Rovněž kapky moči a vrstvy prachu na toaletě a umyvadle působí až nechutně. Pokud na to upozorním na informacích, dosáhnu pouze toho, že je toaleta uzamčena na několik dní, poté uklizena, ale pouze jednou a situace se opakuje. Už jsem na nějakou dobu kvůli tomu přestala ve vašem obchodě nakupovat ale nabídka zboží a dostupnost je pro mne nejvýhodnější a proto bych uvítala nápravu.
LIBUŠE LIBERDOVÁ


Požadované řešení

Pravidelný úklid umístění odpadkových košů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 16:13, před 4 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2020 12:04, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2020 17:10, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.8.2020 08:45, před 4 lety


Libuše Liberdová

Hodnocení: