Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
V kauflandu Třinec se neuklízejí toalety pro vozíčkáře a nejsou tam odpadkové koše, takže se tam občas povalují použité vložky plínky a další odpadky. Rovněž kapky moči a vrstvy prachu na toaletě a umyvadle působí až nechutně. Pokud na to upozorním na informacích, dosáhnu pouze toho, že je toaleta uzamčena na několik dní, poté uklizena, ale pouze jednou a situace se opakuje. Už jsem na nějakou dobu kvůli tomu přestala ve vašem obchodě nakupovat ale nabídka zboží a dostupnost je pro mne nejvýhodnější a proto bych uvítala nápravu.
LIBUŠE LIBERDOVÁ
Pravidelný úklid umístění odpadkových košů.
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: