Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42954Nevrácení platby za nedodanou a zrušenou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2020, před 5 lety

Pavel Vašourek

Znění stížnosti

Dne 12.3.2020 jsme na www.prevence2020.cz objednali ústní roušky a antibakteriální gel vhodný pro děti v celkové ceně 3 185,- Kč. Zboží jsme na základě potvrzení objednávky a výzvy k úhradě č. 2020031274 na účet 123-1472140217/0100 uhradili.Vzhledem k tomu, že do 29.3.2020 zaplacené zboží nebylo dodáno, objednávku jsme zrušili a požádali o vrácení uhrazené částky.
Telefon, resp. záznamník je nedostupný a e-mailové zprávy zůstávají bez odezvy.


Produkt

Ústní roušky balení a 50 ks 2x, Antibakteriální gel vhodný pro děti 60 ml 5x


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 18:27, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil pro prodlení prodávajícího, smlouva se zrušila od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 19:45, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.