Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V poslední době pravidelně v neděli vypadne vysílání TV. To snad není
v 21.století normální. Je to jasné, v neděli vpodvečer jsou všichni doma
a Vaše síť je přetížená. Jak to chcete řešit? Pomalu nám dochází trpělivost.
Vysílání TV přes linku 417576072
Urychleně řešit přetížení sítě u vysílání TV (výpadek vždy v neděli večer).
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Nožičková,
Vaší linku aktuálně vidíme ode dne 07.06.2020 bez jediného přerušení stále aktivní. V případě pociťovaných potíží s funkčností služby nám prosím zavolejte vždy na technické oddělení skrze linku 800 02 02 02 volba č. 4. Případně můžete využít online chat technické podpory na odkaze https://poruchy.o2.cz nebo nám napište do soukromé zprávy (m.me/o2cz) na Facebooku. Doplňte však prosím přesné projevy potíží a číslo služby (dostupné ve vyúčtování nebo samoobsluze Moje O2). Rádi konkrétní potíže prověříme. Řešení potíží formou podání stížnost přes dTest není nejrychlejší možnost pro odstranění potíží.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.