Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42956Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2020, před 5 lety

Jan Lovíšek

Znění stížnosti

Jedná se o uznanou reklamaci která ovšem není řešena jednala se mnou paní I. D. která slibovala vyřízení reklamace ale bohužel se tak nestalo v balíku je pouze dodací list fakturu mi nechtějí vydat.


Produkt

led zářivka 120cm


Požadované řešení

výměna za poškozený kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 18:31, před 5 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebitelovi umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebitelovi přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.