Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42957PAIDWINGS AG mi strhava kazde 3 mesice penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2020, před 5 lety

Martin Straka

Znění stížnosti

Dobry den,

spolecnost PAIDWINGS AG mi kazde 3 mesice strhava z uctu 996Kc.
Na internetu jsem dohledal, ze tato spolecnost je spojena s internetovou strankou www.whatsex.cz. Neni mi ale znamo, ze bych se na techto strankach nekdy registroval. Nevim jak ted dal postupovat na zruseni celeho uctu a VIP clenstvi. Uzivatelske jmeno ani heslo neznam. Jiz jsem jim na jejich technickou podporu support@datingcustomercare.com 2 emaly a jeden doporuceny dopis.
Na zadosti o poskytnuti registracnich udaju pod kterym je muj ucet veden a na okamzitou vypoved z VIP clenstvi a zruseni celeho uctu. Na poslane maily jsem zatim zadne odpovedi nedostal.


Produkt

Podvodna stranka. Netusim kam a za co penize z meho uctu putuji.


Požadované řešení

Okamzite zruseni uctu a VIP clenstvi a vsech poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2020 16:23, před 4 lety

Z obsahu stížnosti vyplývá, že spotřebitel si není vědom toho, že by se společností někdy uzavíral smlouvu o poskytování služeb. V takovém případě platí následující.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevznikl, tudíž nevznikla platná pohledávka na straně společnosti, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky [a to i třetí osobě (jiné společnosti)] má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 22:46, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.