Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
spolecnost PAIDWINGS AG mi kazde 3 mesice strhava z uctu 996Kc.
Na internetu jsem dohledal, ze tato spolecnost je spojena s internetovou strankou www.whatsex.cz. Neni mi ale znamo, ze bych se na techto strankach nekdy registroval. Nevim jak ted dal postupovat na zruseni celeho uctu a VIP clenstvi. Uzivatelske jmeno ani heslo neznam. Jiz jsem jim na jejich technickou podporu support@datingcustomercare.com 2 emaly a jeden doporuceny dopis.
Na zadosti o poskytnuti registracnich udaju pod kterym je muj ucet veden a na okamzitou vypoved z VIP clenstvi a zruseni celeho uctu. Na poslane maily jsem zatim zadne odpovedi nedostal.
Podvodna stranka. Netusim kam a za co penize z meho uctu putuji.
Okamzite zruseni uctu a VIP clenstvi a vsech poplatku.
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti vyplývá, že spotřebitel si není vědom toho, že by se společností někdy uzavíral smlouvu o poskytování služeb. V takovém případě platí následující.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevznikl, tudíž nevznikla platná pohledávka na straně společnosti, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky [a to i třetí osobě (jiné společnosti)] má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.