Společnost


MAXI-TIP a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42964Sázková kancelář Maxitip nevyplácí peníze a nereaguje na maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2020, před 5 lety

Vojtěch Sobotka

Znění stížnosti

Dobrý den, nevím jestli mám celou situaci popisovat znovu, jelikož jsem psal už do eporadny dTest. Sázková kancelář Maxitip nevyplácí klientům peníze. Z různých diskusí a fór vím o desítkách sázkařů, kteří na vyplacení zadaného výběru čekají několik týdnů a někteří dokonce i přes 2 měsíce. Já osobně zadával žádost o výběr 70 000 Kč před více než 3 týdny a peníze dosud nepřišli. Krom toho těch 70 000 nemohu použít ani kontě Maxitipu,jsou někde na cestě. Já je nemohu používat, asi s nimi disponuje Maxitip nebo nevím. Maxitip navíc nereaguje na maily, jen zprvu asi dvakrát opakovali, že urgují mojí žádost ns finanční oddělení a ci nejrychleji peníze pošlou. Jenže to bylo někdy před 10 dny a nic se nestalo a pak už nereagovali. V podmínkách nebo herním řádu mají, že vyplácí do 10 dnů a v době korona krize do 60 dnů, to už snad teď neplatí, ne? Všechny ostatní sazkovky vyplácí druhý den maximálně do 2-3 dnů, u Maxitipu to vypadá na nějaké finační potíže, jinak to nechápu. Tato publicita je v sázkařském světě smrtelná. Nikdo u nich nebude sázet, když zadržují peníze. Asi cítí konec a na klienty už kašlou. Pomůžete prosím.


Požadované řešení

Požadují vyplacení částky 70 000 Kč ze svého konta u Maxitipu na můj bankovní účet. Žádost o výběr jsem zadal před 3 týdny. Po vyřešení tohoto problému chci vybrat i zbývajících 101 000 Kč, které leží na kontě u Maxitipu. U takovéto nedůvěryhodné sázkovky nemohu nechávat takto vysoké částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2020 16:51, před 5 lety

Společnost je při plnění svých povinností ze smlouvy povinna respektovat obecně závazné právní předpisy, smlouvu a obchodní podmínky k této smlouvě platně přiložené.

V obchodních podmínkách společnosti se v čl. 1 odst. 3 uvádí, že pravidla, kterými se řídí hry provozované MAXI-TIP a.s., stanoví Herní plán. Herní plán řeší nárok na výhru a její výplatu ve svém čl. 10. Výplata výhry probíhá v hotovosti, případně převodem na specifikovaný bankovní účet dle písemného pokynu výherce.

Obchodní podmínky řeší výplatu z herního konta v čl. 9. Dle čl. 9 odst. 1 obchodních podmínek platí, že sázející má právo požádat o výplatu volných peněžních prostředků z herního konta. Sázejícím zadaný výběr peněžních prostředků z herního konta bude zaslán na bankovní účet sázejícího, který má sázející veden jako aktivní platební metodu. Pokud uvedené číslo bankovního účtu nebude existovat, MAXI-TIP zašle peněžní prostředky sázejícímu poštovní poukázkou.

Dle čl. 9 odst. 2 obchodních podmínek společnosti platí, že MAXI-TIP zašle peněžní prostředky vybrané sázejícím z herního konta bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 11 pracovních dnů ode dne následujícího po dni, kdy byl výběr peněžních prostředků zadán.

Zkombinujeme-li čl. 9 odst. 2 s čl. 9 odst. 3 bod 1. obchodních podmínek, vyjde nám, že (dle odst. 3 bod 1) peněžní prostředky ve výši do 100 000,- Kč mají být vyplaceny zpravidla do 10 pracovních dnů ode dne následujícího po dni, kdy byl výběr zadán, avšak (dle odst. 2) vždy nejpozději do 11 dnů. Hranicí, která bude pro spotřebitele určující je tedy 11 dnů.

Podle našeho názoru protichůdné je vůči čl. 9 odst. 2 ustanovení obsažené v čl. 9 odst. 3 bod 4., protože prvně jmenované ustanovení stanoví lhůtu 11 dnů, zatímco druhé ustanovení stanoví lhůtu až 60 dnů.

Dle ustanovení § 1812 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník platí, že lze-li obsah smlouvy vyložit různým způsobem, použije se výklad pro spotřebitele nejpříznivější. To v řešené věci znamená, že se použije ustanovení obchodních podmínek, jež jsou nedílnou součástí smlouvy, které je pro spotřebitele nejpříznivější, tzn. čl. 9 odst. 2 v kombinaci s čl. 9 odst. 3 bod 1.

Z obchodních podmínek je navíc patrné, že muselo dojít k jejich jednostranné změně. Protože nemáme dostatečné informace ohledně toho, jak k této změně došlo, pouze obecně konstatujeme, že k jednostranné změně může dojít pouze za předpokladu, že jsou naplněny kritéria obsažená v § 1752 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Ačkoliv se domníváme, že čl. 9 odst. 3 bod 4. se na daný vztah vůbec nepoužije, vyjádříme se pro případ, že by došlo k opačné interpretaci, alespoň obecně k jeho znění. To považujeme za nedostatečné. Vymezení doby v čl. 9 odst. 3 bod 4. slovy "corona krize" je nejasné a umožňuje několik výkladů. Dle ustanovení § 557 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že připouští-li použitý výraz různý výklad, vyloží se v pochybnostech k tíži toho, kdo výrazu použil jako první. Máme tedy za to, že slovní spojení "corona krize" by se mělo vyložit ve prospěch spotřebitele tak, že je možné ho zaměnit s nouzovým stavem, který byl vyhlášen kvůli šíření nemoci COVID-19.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 20:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.