Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42968Vymazanie inzeratov a blokace cisla a diskriminace slovenskych občanov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2020, před 5 lety

Patrik Kuzma

Znění stížnosti

Dobry den mam zlu skusenost zo strankou www.bazos.sk nakolko pridal som inzerat a všetke inzerati mi boli vymazane niekolko krat a tak tiež zablkovane čislo vraj že som porusoval pravidla no ja nakolko som nebol toho vedomi, preto som ziadal pana D.K. že spravim napravu no naprava nebola mozna vraj. Tak tiež som upozornil niekolko krat zdoraznujem že tie iste slova boli aj v inich inzerach a neboli odstranene ako moje preto to beriem ako diskriminaciu od pana David Kubját a zaujatost nakolko som ho upozornil že su tam inzerati ktore porusuju pravidla a tie inzerati neboli vymazena ale moje inzeraty mazal neustale !!! Tak tiez ak som ziadal kontakt na nadriadeneho tak pan D.K. sa my vyhrazal citujem "informujte jak chcete, ale asi vás nepotěším, asi skončíte s inzercí nadobro" len preto ze som ho upozornil ze mne maze stale inzeraty aj ked neporusuju pravidla a inym nemaze inzeraty ktore vedome porusuju pravidla beriem to ako diskriminaciu slovenskych občanov a porušovanie obcianskych prav. Dakujem


Požadované řešení

prosil by som o odblokovanie telefonneho cisla dakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 08:52, před 5 lety

Dle bodu č. 4 obchodních podmínek, si "prevádzkovateľ vyhradzuje právo vykonať nevyhnutné zmeny v inzeráte, prípadne inzerát vôbec nezverejniť, prípadne inzerát odstrániť, ak bude v rozpore s platnými zákonmi Slovenskej republiky, podmienkami Bazos.sk alebo dobrými mravmi."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 22:10, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.