Společnost


NELTEX CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42974Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2020, před 5 lety

Jan Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vas ohledně neuznaná reklamace od společnosti NELTEX CZ s.r.o. v obchodním domě IGY v Českých Budějovicích. Reklamoval jsem zde červené triko od znacky Tommy Hilfiger u kterého se již v minulosti (27.7.2018) od jeho koupě vyskytla vada a to taková, že se triko začalo párát u krku a zádech. Bylo to přesně v místech kde končilo strojové prošití cedulky. Z prvu mi reklamaci poslali jako neuznanou se slovy od obsluhy, že je to celé moje vina s odůvodněním, že jsem tričko asi nepral na třicet stupňů nebo jsem ho susil v sušičce kterou ani nemám :D Na tento argument jsem se obsluze ohradil, že veškeré oblečení peru poruby a jen na 30 a že s vyřízením reklamace nesouhlasím o tudíž odmítám reklamaci přebrat. Prodavačka mi toto triko odebrala tedy zpět a poslala ho na posouzení znovu (dalších 30 dní) po této době přišla zpráva ať si triko vyzvednu. Přišel jsem tedy na prodejnu a dostal jsem nové triko (01.11.2018) se slovy, že reklamace je tedy uznána i když jsem nové triko nechtěl raději jsem na to kyvnul a nové triko oproti podpisu převzal. Poté jsem triko přes půl roku nenosil. Problém nastal když jsem toto nové tričko začal opětovně nosit hned po třetím nošení a vyprání se projevila totožná vada, navíc triko se i docela dost srazilo a začalo se párát i v oblasti podpazdi. Znovu jsem tedy obchod navštívil a reklamaci uplatnil (21.05.2020) ta mi byla ale včerejší den (08.06.2020) vrácena se slovy že mi byla neuznaná, že jsem opět nedodrzel postup péče o triko a ještě k tomu vzhledem k opotřebení po takové době (od 01.11. 2018) co jsem dostal nové triko mi reklamaci neuznavaji. Opět jsem se ohradil, že postup při praní dodržují stále stejny a to poruby na 30 bez sušičky a argument že je tričko opotřebováné neuznávám, jelikož jsem toto tričko měl od jeho předání asi jen třikrát na sobě. Odmítl jsem tedy reklamaci převzít a slečna u pokladny mi tedy řekla ať si zavolam k nim. Na reklamační a vykomunikuji si to já stále trval na svém že reklamaci neprijmu tak odešla někam dozadu že prý se spojí s reklamačním. Po chvíli přišla že se jí to nepodařilo že tam už asi nikdo ve dvě hodiny není a řekla mi at si přijdu zítra (09.06.2020). Poté mi k večeru kolem 19 hodiny volala na muj telefon že se nakonec prý s reklamaci spojila ať si přijdu zítra, že si to ne uznané triko vyzvednu oproti podpisu a dostanu prý kontakt na reklamační ať si to vykomunikuji sám. Prosím Vás tímto o pomoc. Dekuji. S pozdravem Jan Dvořák


Produkt

Pánské tričko Tommy Hilfiger, DMO3700, M, 890,- Kč, barva 683.(První reklamace) Paragon: 180/1/6551, (druhá reklamace) Paragon: 180/1/8953. Číslo první reklamce: 67/2018. Čísllo druhé reklamace: 30/2019.


Požadované řešení

Vrácení peněz za vadný produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 06:39, před 5 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 20:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.