Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.3.2020 jsem si z uvedeného eshopu objednala dva šátky, každý v hodnotě 99,- Kč. Dohromady tedy 198,- Kč. O tři dny později mi byl doručen e-mail, že je mě zboží na cestě. Ale kde nic, tu nic. Tak jsem jim několikrát psala, kde a kdy tedy bude konečně zásilka doručena. Bylo mi odpovězeno několikrát, že na to mají 45dni. Jenže už máme 9.6.2020 a stále žádný informační e-mail ani zásilka nedošla. Upozorňuji, že na poště také nic není. Jsem tedy zvědavá jak to pí Petra Černá jídla řešit. Chci vrátit peníze, ovšem na to mi bylo hned odpovězeno, že to nejde. Že mi bude zásilka doručena. Tudíž nemám ani peníze ani zboží. Obchod za mě velice nedoporučuji a všechny tímto varují, před nakupováním na těchto stránkách. Není to jediná stížnost, co tu čtu.
Opravdu nechápu jejich jednání a jsem velice naštvaná.
Beranová
Maska s lebkou na obličej - vhodná do zimy i pro sport - White Barva: White 2 198 Kč - objednávka č. 140740
Vrácení peněz!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.