Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Při podpisu smlouvy 8.4.2014 jsem uhradil požadovanou kauci 6000,-Kč. Ta mě měla být navrácena po 3 měsících řádného placení měsíčních poplatků. To jsem dodržel takže 10.7.2014 mě měli vrátit zaplacenou kauci. Požadavek byl poštovní složenkou. Na vrácení mají 30 dnů. Složenku poslali tak,že když mi byla doručena do poštovní schránky, byla již po termínu vyzvednutí. Od té doby jsem již 7x reklamoval že nemám výše uvedenou částku. Dnešního dne mě bylo sděleno je mi částka byla odeslána 9.9.2014 na účet. Částka ale připsána nebyla.
Pavel Kinzel
zrušení smlouvy o poskytovaných službách z důvodu nedodržení smluvních podmínek
|
Tweet |
Pokud byla sjednána doba, kdy měl být peněžitý závazek splněn, ocitla se společnost v prodlení, pokud závazek v této době nesplnila. Dle § 1968 občanského zákoníku platí, že dlužník, který svůj dluh řádně a včas neplní, je v prodlení. Dlužník není za prodlení odpovědný, nemůže-li plnit v důsledku prodlení věřitele. Pokud tedy prodlení nebylo způsobeno spotřebitelem (např. z důvodu neposkytnutí součinnosti), má spotřebitel právo na vyplacení částky spolu s úroky z prodlení.
Z tohoto důvodu není možné ukončit smlouvu bez sankce.
Hezký den, pane Kinzle,
mrzí mě, že vrácení peněz neproběhlo hned na poprvé v pořádku. Nemohu se vyjádřit naprosto konkrétně, protože neznám vaše telefonní číslo. Ale určitě jsme vám neposlali složenku s propadlou lhůtou, to by ani nebylo možné. Nemůžu samozřejmě vyloučit, že došlo k prodlení při doručení ze strany České pošty. Při poslání peněz bankovním převodem platí stejné lhůty (viz Ceník Vodafonu - lhůta je 60 dní), nicméně obvykle platba dorazí zhruba za 2 až 3 týdny po zadání požadavku.
Pokud by vám z nějakého důvodu peníze nedorazily, doporučuji vám kontaktovat nás přes Centrum péče na http://tam.je/formular.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,
volal jsem minimálně 5x a psal nejméně 2x. 5dní máte na odpověď a na Vaši operátoři jsou naučení jenom " blafovat ". V jednom případě mi Vaše operátorka tvdila že jste to opět poslali složenkou a potom zase že platba šla převodem. Všechno máte nahrané a moje číslo je 733518353. Ničeho konkrétního se u Vás člověk nedobere, jenom poslouchá naučené fráze Vašich operátorů. Netušil jsem že Vodafon je takový špatný operátor.
Mimo jiné, moje číslo nemáte ale jméno ano. Jenom chtít něco řešit.
Pavel Kinzel
Dobré odpoledne, pane Kinzle,
omlouvám se, ale s ohledem na ochranu zákaznických údajů s vámi nemohu řešit danou situaci jen na základě jména nebo telefonního čísla. Proto jsem vám nabídl odkaz k nám do Centra péče, kam můžete poslat dotaz ověřený heslem a na základě něj můžeme vše prověřit a odpovědět vám.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: