Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem na dresser dle obrázku krásný zimní kabát. Po třech měsících přišla hadra, která se nedá použít ani na zahradu za lehce chladného dne. E- mailem jsem se snažila dohodnout vrácení. Dostala jsem velmi dlouhou odpověď s nastíněním možnosti jak zboží vrátit. Po dotazu na adresu pro vrácení další odpověď nepřišla. Podala jsem stížnost na ČOI, stránky dresser již neexistují, majitelé však evidentně dál provozují jiné.
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.