Společnost


Vaše DEDRA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4299Nevrácení poštovného při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2014, před 10 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

Při poukázání na skutečnost, že mi nebylo vráceno poštovné ve výši 99,- Kč na které mám ze zákona nárok mi bylo sděleno, že poštovné v žádném případě nevracejí a dále již nekomunikují. Podotýkám, že se jedná o poštovné uhrazené při objednávce zboží, ne o poštovné, kdy jsem zboží odesílala zpět.


Požadované řešení

Vrácení poštovného ve výši 99,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 12:13, před 10 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2014 15:15, před 10 lety

Dobrý den, zákaznici byla proplacena celá částka včetně zaplacených poštovních nákladů. K tomuto došlo ještě v průběhu září na základě její žádosti. Tím považujeme záležitost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 13:21, před 10 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení prezentovaného řešení a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2014 16:04, před 10 lety


Jitka Zaoralová

K proplacení poštovného skutečně nakonec došlo, ale až poté co se do celé záležitosti vložil dTest, za což všem jeho pracovníkům děkuji, protože jinak bych určitě poštovné zpět nedostala. Přikládám kopii mailové komunikace, která má slova potvrzuje. Tímto považuji záležitost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.