Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při poukázání na skutečnost, že mi nebylo vráceno poštovné ve výši 99,- Kč na které mám ze zákona nárok mi bylo sděleno, že poštovné v žádném případě nevracejí a dále již nekomunikují. Podotýkám, že se jedná o poštovné uhrazené při objednávce zboží, ne o poštovné, kdy jsem zboží odesílala zpět.
Vrácení poštovného ve výši 99,- Kč.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Dobrý den, zákaznici byla proplacena celá částka včetně zaplacených poštovních nákladů. K tomuto došlo ještě v průběhu září na základě její žádosti. Tím považujeme záležitost za uzavřenou.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení prezentovaného řešení a uzavření stížnosti.
K proplacení poštovného skutečně nakonec došlo, ale až poté co se do celé záležitosti vložil dTest, za což všem jeho pracovníkům děkuji, protože jinak bych určitě poštovné zpět nedostala. Přikládám kopii mailové komunikace, která má slova potvrzuje. Tímto považuji záležitost za uzavřenou.