Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#42990Nevyřízena reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2020, před 5 lety

Renáta Stohrova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Téměř před dvěma měsíci jsem odeslílala na adresu Kširova 259, Brno sluchátka na reklamaci. Vzhledem k tomu, že byly nákupní centra zavřené, použila jsem tuto adresu, která byla uvedna na faktuře. Dne 5.6. mi dorazila SMS zpráva, že je zboží připravené k vyzvednutí na prodejně dle faktury. Na vaši infolince mi bylo sděleno pouze to, že fakturční adresa je centrála nikoliv prodejna a že oni sami netuší, kde se momentální reklamované zboží nachází. Jelikož jsem z Libereckého kraje okrec Jablonec nad Nisou, nejsem schopna zjistit, která prodejna relakamci převzala. Kontaktovala jsem vás i emailem(na adresu obchod@okay.cz),ale bohužel ani tam mi nebyli schopni zodpovědět na můj dotaz ohledně relakamace. Číslo objednávky na faktuře je 9918414060. V SMS zprávě je číslo reklamace 1700/20050005.


Produkt

Sluchátka huawei Headphones lite


Požadované řešení

Žádám aby bylo reklamované zboží zaslané do prodejny v Libereckém kraji(nejlépe Jablonec nad Nisou) a kontaktovali mě. Pokud to není možné, žádám o navrácení peněz,protože reklamace trvá už déle než 30 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 07:33, před 5 lety

Reklamaci může spotřebitel uplatnit na kterékoli pobočce nebo v sídle prodejce, ledaže by předem prodejce určil jiný subjekt, zpravidla servis.

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2020 12:11, před 5 lety

Vážená paní Stohrová,

v případě, že zvolíte zaslání zboží pro reklamaci na adresu sídla naší společnosti, je Vaše reklamace řešena v souladu s reklamačním řádem ( posouzeno v servisu), opravené zboží zasíláme zpět na Vaši adresu.

Vaše reklamované zboží Vám bude zasláno zpět na adresu uvedenou v reklamačním protokolu.

Bližší informace jsem Vám zaslali v soukromé zprávě.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:07, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:20, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.