Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42994Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2020, před 5 lety

Roman Švarc

Znění stížnosti

Opět jsem se po nějaké době odhodlal v Lidlu zakoupit maso a opět s naprosto totožným výsledkem. Kuřecí prsní řízky mají 3 dny do expirace a zapáchají. Mám společnost rád díky zbylému sortimentu, ale v 90% případů zakoupení "čerstvého masa" je zkušenost tragická. A to i nyní v nově otevřené prodejně na Smíchovském autobusovém nádraží. Tuto oblast vážně nezvládají. Vím o možném bezproblémovém vrácení na prodejnu, ale pokud taková zkušenost člověka zastihne v 10 večer kdy si jde připravit pozdní večeři, tak nervy opravdu přetečou a doufám, že toto upozornění je mnohem větší újma pro společnost Lidl, než vrácení zanedbatelných 130 korun.


Produkt

Kuřecí prsní řízky


Požadované řešení

....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 07:02, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2020 14:52, před 5 lety

Dobrý den, pane Švarci,

mrzí nás, že jste si na mase nepochutnal a za nedostatečnou kvalitu tohoto výrobku od nás prosím přijměte omluvu. Je možné, že balení mělo někde okem nepatrnou dírku, kvůli které se maso zkazilo. Váš podnět předáme odpovědným kolegům k prověření a případné nápravě. Maso zároveň můžete zanést zpět do prodejny, vrátíme Vám za něj peníze.

Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 12:14, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:31, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.