Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Opět jsem se po nějaké době odhodlal v Lidlu zakoupit maso a opět s naprosto totožným výsledkem. Kuřecí prsní řízky mají 3 dny do expirace a zapáchají. Mám společnost rád díky zbylému sortimentu, ale v 90% případů zakoupení "čerstvého masa" je zkušenost tragická. A to i nyní v nově otevřené prodejně na Smíchovském autobusovém nádraží. Tuto oblast vážně nezvládají. Vím o možném bezproblémovém vrácení na prodejnu, ale pokud taková zkušenost člověka zastihne v 10 večer kdy si jde připravit pozdní večeři, tak nervy opravdu přetečou a doufám, že toto upozornění je mnohem větší újma pro společnost Lidl, než vrácení zanedbatelných 130 korun.
Kuřecí prsní řízky
....
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Švarci,
mrzí nás, že jste si na mase nepochutnal a za nedostatečnou kvalitu tohoto výrobku od nás prosím přijměte omluvu. Je možné, že balení mělo někde okem nepatrnou dírku, kvůli které se maso zkazilo. Váš podnět předáme odpovědným kolegům k prověření a případné nápravě. Maso zároveň můžete zanést zpět do prodejny, vrátíme Vám za něj peníze.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.