Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.1.2020 jsem u společnosti vytvořila a ihned uhradila objednávku:
331724518
POLOŽKY OBJEDNÁVKY
Dámské pyžamo Taro 2157 SS/19 K03 Eva Dámské pyžamo Taro 2157 SS/19 K03 Eva GRA/M PZ-DP00890/GRA/M 330 1 330 399
Vrchní díl plavek Krisline Sabrina Bandeau Zelený Měkký Vrchní díl plavek Krisline Sabrina Bandeau Zelený Měkký GRE/80E PL-VSD00207/GRE/80E
K ÚHRADĚ: 788
K dnešnímu dni 10.6.2020 nebyla dodána. A nelze se na uvedené číslo firmy dovolat a na mé emaily nikdo nereaguje.
Věřím, že po tak dlouhé době, která snad byla způsobena pandemií bude vše napraveno.
Ševčíková
Zaslat objednané nebo zaplacenou částku.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.