Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#43005Neproplaceny dobropis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před 5 lety

Stefan Repcak

Znění stížnosti

27.05.2020 jsem hradil kartou castku 14169Kc za iPhone xs. Byla mi vystavena faktura c.2203997773. Telefon kvuli komplikacim s dorucenim byl dorucovatelem vracen k prodejci. Melo dojit k pokusu o opetovne doruceni, ale kvuli tomu, ze telefon byl zanovni, si ho museli znova zadat do systemu a zprocesovat. Po telefonickem kontaktu z me strany mi bylo sdeleno, ze telefon znova odesilat nebudou a ze mi vystavi dobropis. Opravny danovy doklad c. 320407080 mi byl vystaven dne 01.06.2020. Pracovnik Alza.cz mi 06.06.2020 zaslal potvrzovaci email, ze platba byla z jejich strany provedena a ze se pripise nejpozdeji do tri dnu. Do dnesniho dne jsem platbu neobdrzel a na zakaznicke lince mi bylo sdeleno, ze doslo k nejake chybe a platba nebyla odeslana, bude tedy provedena co nejdrive, samozrejme se opet ma pripsat do tri dnu..


Produkt

Zanovni iPhone Xs


Požadované řešení

Z me strany byly podminky splneny a vse zaplaceno okamzite, rad bych tedy take okamzite obdrzel sve penize na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 10:13, před 5 lety

Má-li spotřebitel nárok na vyplacení určité peněžní částky ze strany společnosti, která tak však neučinila ve sjednaném termínu (a nebyl-li tento termín sjednán, tak zásadně ihned po vyzvání spotřebitele), má spotřebitel možnost zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 12:22, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil, že věc již byla vyřízena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.