Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#43009Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 51 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před 5 lety

Miroslava Kunčarová

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý rok v srpnu jsem v prodejně Vítězná 3091 / 7, 787 01 Šumperk koupila synovi vycházkovou obuv. Syn obuv nosil minulý rok cca měsíc, tento rok ji nosil od doby, kdy začalo být hezky cca konec dubna. Obuv se teď začala odlepovat, konkrétně podrážka. Včera jsem byla tuto obuv reklamovat na stejné prodejně, kde jsem ji kupovala. Obuv jsem samozřejmě očistila než jsem ji šla reklamovat. Při mém příchodu si mě "velice ochotná" paní prodavačka vyslechla, otevřela krabici, podívala se na obuv a řekla, že je opotřebená a reklamaci neuzná. Používaná obuv nebude přece nikdy taková, jako na začátku, že jo. Také podotkla, že na účtence nemám zakoupenou impregnaci a že boty nejsou ošetřeny. Paní prodavačce jsem řekla, že impregnaci mám doma a že není povinnost pokaždé kupovat novou impregnaci.
Takže paní prodavačka vypsala reklamační protokol a reklamaci mi zamítla. Zajímalo by mě, jak může paní prodavačka posoudit a zamítnou reklamaci, když k tomu není kompetentní. Ráda bych, aby se tohle nenechalo jen tak.


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby tuto reklamaci posoudil někdo kompetentní!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 11:16, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.