Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4301Odmítnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2014, před 10 lety

Vladislav Hervert

Znění stížnosti

Dobrý den,
byl jsem podveden při uzavírání pojistné smlouvy finančním poradcem/získatelem pojišt'ovny AXA a z tohoto důvodu pojišt'ovna AXA odmítla pojistné plnění po vzniku pojistné události.


Produkt

investiční životní pojištění,připojištění na úraz,nemoc,pracovní neschopnost,trvalé následky


Požadované řešení

Uznání chyby zaměstnance pojišt'ovny a přinání pojistného plnění v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2014 13:52, před 10 lety

Pojistník a pojištěný jsou dle zákona opojistné smlouvě povinni pravdivě a úplně odpovědět na všechny písemné dotazy pojistitele týkající se sjednávaného soukromého pojištění. Porušil-li při sjednávání soukromého pojištění nebo při změně pojistné smlouvy pojistník nebo pojištěný některou z povinností uvedených v tomto zákoně nebo v pojistné smlouvě a bylo-li v důsledku toho stanoveno nižší pojistné, může pojistitel pojistné plnění přiměřeně snížit.
Pojistitel může dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o pojistné smlouvě plnění z pojistné smlouvy odmítnout, jestliže příčinou pojistné události byla skutečnost, o které se dozvěděl až po vzniku pojistné události a kterou nemohl zjistit při sjednávání pojištění nebo jeho změně v důsledku úmyslně nebo z nedbalosti nepravdivě nebo neúplně zodpovězených písemných dotazů, a jestliže by při znalosti této skutečnosti v době uzavření pojistné smlouvy tuto smlouvu neuzavřel, nebo ji uzavřel za jiných podmínek. Dnem doručení oznámení o odmítnutí pojistného plnění pojištění zanikne.
Spotřebitel by tedy v tomto případě měl prokázat, že uvedená skutečnost nebyla příčinnou pojistné události. Případně, že pochybil zaměstnanec pojištovny při uzavírání smlouvy. Spotřebitel by si ale vždy měl uvedené údaje překontrolovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2014 10:53, před 10 lety

Společnost AXA pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2014 13:06, před 10 lety


Vladislav Hervert

Vážení pracovníci dTestu,
bohužel pro nás klienty již společnost AXA vstoupila do podvědomí národa jako neseriozní firma,která v případě pojistného plnění,hledá všechny možnosti,jak se vyhnout povinostem vyplývajících z uzavřené pojistné smlouvy.Velkou měrou jim v tom pomáhají právě jejich zprostředkovatelé,pro které je to jen uzavření smlouvy-za to mají peníze,o vše ostatní se postará likvidační oddělení a klient má smůlu.
To je i můj případ a nyní společnost AXA nekomunikuje,nereaguje na žádný můj podnět či návrh řešení.
Doufal jsem že budete mít jiné možnosti,jak přimět AXU ke komunikaci a řešení mého případu.
Prosím,pokračujte v případu.Věřím,že najdete cestu,jak mi pomoci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.