Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byl jsem podveden při uzavírání pojistné smlouvy finančním poradcem/získatelem pojišt'ovny AXA a z tohoto důvodu pojišt'ovna AXA odmítla pojistné plnění po vzniku pojistné události.
investiční životní pojištění,připojištění na úraz,nemoc,pracovní neschopnost,trvalé následky
Uznání chyby zaměstnance pojišt'ovny a přinání pojistného plnění v plné výši.
|
Tweet |
Pojistník a pojištěný jsou dle zákona opojistné smlouvě povinni pravdivě a úplně odpovědět na všechny písemné dotazy pojistitele týkající se sjednávaného soukromého pojištění. Porušil-li při sjednávání soukromého pojištění nebo při změně pojistné smlouvy pojistník nebo pojištěný některou z povinností uvedených v tomto zákoně nebo v pojistné smlouvě a bylo-li v důsledku toho stanoveno nižší pojistné, může pojistitel pojistné plnění přiměřeně snížit.
Pojistitel může dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o pojistné smlouvě plnění z pojistné smlouvy odmítnout, jestliže příčinou pojistné události byla skutečnost, o které se dozvěděl až po vzniku pojistné události a kterou nemohl zjistit při sjednávání pojištění nebo jeho změně v důsledku úmyslně nebo z nedbalosti nepravdivě nebo neúplně zodpovězených písemných dotazů, a jestliže by při znalosti této skutečnosti v době uzavření pojistné smlouvy tuto smlouvu neuzavřel, nebo ji uzavřel za jiných podmínek. Dnem doručení oznámení o odmítnutí pojistného plnění pojištění zanikne.
Spotřebitel by tedy v tomto případě měl prokázat, že uvedená skutečnost nebyla příčinnou pojistné události. Případně, že pochybil zaměstnanec pojištovny při uzavírání smlouvy. Spotřebitel by si ale vždy měl uvedené údaje překontrolovat.
Společnost AXA pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Vážení pracovníci dTestu,
bohužel pro nás klienty již společnost AXA vstoupila do podvědomí národa jako neseriozní firma,která v případě pojistného plnění,hledá všechny možnosti,jak se vyhnout povinostem vyplývajících z uzavřené pojistné smlouvy.Velkou měrou jim v tom pomáhají právě jejich zprostředkovatelé,pro které je to jen uzavření smlouvy-za to mají peníze,o vše ostatní se postará likvidační oddělení a klient má smůlu.
To je i můj případ a nyní společnost AXA nekomunikuje,nereaguje na žádný můj podnět či návrh řešení.
Doufal jsem že budete mít jiné možnosti,jak přimět AXU ke komunikaci a řešení mého případu.
Prosím,pokračujte v případu.Věřím,že najdete cestu,jak mi pomoci.